Rode dekhengst Gio op Show!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:00

Wauw, wat een prachtig dier is het toch :~

Amber_

Re: Rode dekhengst Gio op Show!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 19:07

Dank je wel! Ik hoop dat hij wat merries mag dekken :))

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:23

Oh ik vond hem al zo opvallend op horse event, 2 jaar terug. Wat issie toch knap <3

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:28

hij blijft mijn droomhengst, zodra ik het geld/mogelijkheden heb om te fokken dan is Gio mijn eerste keuze.
Maar nou vroeg ik me af, is hij een fjord die dominant is maar goed te handelen met een consequente ruiter of zou je er een klein kind op kunnen zetten en zou die er ook weg mee kunnen rijden?
Want ik vind hem ook een zachtaardig karakter uitstralen, maar schijn kan natuurlijk bedriegen. Al weet ik wel dat je al snel op hem kon rijden en ook veel met hem kon doen toen je hem begon te rijden

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 19:39

Madje1992 schreef:
hij blijft mijn droomhengst, zodra ik het geld/mogelijkheden heb om te fokken dan is Gio mijn eerste keuze.
Maar nou vroeg ik me af, is hij een fjord die dominant is maar goed te handelen met een consequente ruiter of zou je er een klein kind op kunnen zetten en zou die er ook weg mee kunnen rijden?
Want ik vind hem ook een zachtaardig karakter uitstralen, maar schijn kan natuurlijk bedriegen. Al weet ik wel dat je al snel op hem kon rijden en ook veel met hem kon doen toen je hem begon te rijden

Gio is een ei haha! :))
Je kan echt iedereen erop wegsturen.

Hij is super braaf, en mak.
We geinen vaak ook 'Als het een ruin is, is het echt een Dooie' :P