Ik heb "gevoelsmatig" het idee dat trail iets voor haar zou kunnen zijn, idd. Heb daar verder geen enkele zinnige verklaring voor, just a feeling. Nou ja, ze moet sowieso eerst de basisdressuurmatige opleiding door, om fatsoenlijk de ruiter te kunnen dragen natuurlijk. Gedurende het traject zullen we wel merken hoe ze zich ontwikkelt. 't Is natuurlijk ook een beetje een rare kruising met dat Tuigerbloed er bij en dan zo klein aan de maat blijven... ze is allesbehalve ideaal gebouwd voor puur dressuren, dat heb ik ook nooit in haar gezien, hoor, ik dacht altijd wel dat het een beetje de Western/Free style op zou gaan met haar. Ik vid het nog steeds zo'n "Indianenpaardje", hahaha.
Ze is qua karakter trouwens echt mega-lief, die heb ik nog nooit op een streek kunnen betrappen, maar is wel een laatbloeiertje gebleken, voordat die eens een beetje "body"" begon te krijgen....
Maar dat kwam mij eerlijk gezegd niet zo slecht uit, want ik zat toch net middenin het "Jaopie"-gebeuren.
Als we actief van start gaan (aankomende week) open ik een nieuw (rij/belerings) topic voor d'r. We gaan natuurlijk met haar eerst vrij aan de longe starten. Es kijken hoe ze dat allemaal oppikt. Eerst moet ze komende week nog even bekapt (Jaopie ook) want het is weer hun tijd en hun mustang rolls zijn er helemaal uit inmiddels...
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 25-04-15 16:09, in het totaal 3 keer bewerkt