Maar echt correct ruggebruik zie ik niet....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Normaal zou je je hoofdstel dan toch ook niet nodig hebben als ieder paard zo goed op zit te rijden zou zijn.m_maris schreef:nou ik vind het klasse wat je gedaan hebt en superstoer, wat een comentaar zeg van sommige maar die durven het zelf gewoon niet aan, en wat betreft gevaarlijk!!! ik kan zat paarden die ook gewoon doorrennen met hoofdstel in en over hekjes heenspringen en schijt aan alles hebben dus heb niks met neckrope te maken dat kan ieder paard wel gebeuren ook met hoofdstel, ik vind het stoer en ga vooral zo door lekker plezier met je paardje samen hebben

Cinnepin schreef:m_maris schreef:nou ik vind het klasse wat je gedaan hebt en superstoer, wat een comentaar zeg van sommige maar die durven het zelf gewoon niet aan, en wat betreft gevaarlijk!!! ik kan zat paarden die ook gewoon doorrennen met hoofdstel in en over hekjes heenspringen en schijt aan alles hebben dus heb niks met neckrope te maken dat kan ieder paard wel gebeuren ook met hoofdstel, ik vind het stoer en ga vooral zo door lekker plezier met je paardje samen hebben
Je moet niet te gauw wat roepen, ik gaf ook commentaar,..en ik durf het zeker wel.
Pony liep hier net onder het zadel en was 3 jaar.
[ Afbeelding ]
edit dit is ruim 8 jaar geleden
Maar goed dat terzijde. Natuurlijk zijn er zat verbeterpunten. Maar daar vraagt ts hier niet om. Dit was puur voor de fun om te kijken hoeveel ze samen konden laten zien aan de jury. Gewoon lekker zo door gaan TS!
anders had ik m voor je geplaatst