Onze eerste dressuurwedstrijd op de neckrope

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:45

Heel netjes!Iedergeval een bewijs dat jij tenminste wel met je benen stuurt :D

Maar echt correct ruggebruik zie ik niet.... ;)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:13

Super zeg :D

CastaMickey

Re: Onze eerste dressuurwedstrijd op de neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:29

Het is geen HAW mensen..

Super gaaf TS!! :)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:44

Superleuk & dapper dat je gedaan hebt +:)+ ook al ging het niet helemaal zo als gepland ;)
Veel oefenen, dan gaat een volgende keer vast beter!

Wat betreft het naar de uitgang rennen; misschien heb je iets aan dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=KczBxYJLSSw maar dan net andersom :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:00

Wat jammer van sommige reacties, zeker omdat het topic niet in HAW staat.

Zeker het geintje wat hij uithaalde. Ze zegt toch dat hij dit thuis al een tijd niet meer had gedaan?! Bovendien kan ieder paard het ineens in zijn bol krijgen en over de hekjes gaan. Maarja, dan heb je altijd nog een stel teugels en een bit om door zijn mond te raggen he :x. Normaal zou je je hoofdstel dan toch ook niet nodig hebben als ieder paard zo goed op zit te rijden zou zijn.

Ik volg Tamara en Flame en ik vind dat ze een super prestatie neerzetten samen met wat ze doen. En het lijkt alsof ze super veel plezier hebben.
Dat deze wedstrijd nu niet perfect gepunt is en verbeterpunten heeft, ja jammer, maar helemaal niet erg toch?! Het was een onderling wedstrijdje voor de lol.

Tamara, petje af dat je dit gedaan hebt. Hoe het ook ging, je hebt het in ieder geval gedurfd.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:24

Gefeliciteerd! Knap hoor met alleen een neckrope.
Er zijn er maar weinig die je na doen :D

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:33

Wat goed zeg. Alle complimenten voor jou! Ik vind het erg gedurft van je (in dit wereldje) je staat sterk in je schoenen en laat rustig zien hoeveel je zonder dat hoofdstel kunt bereiken op een simpele manier. Nee je rijdt geen z-proef of granprix. Het is gewoon leuk om naar te kijken. Heb er vabn genoten en ik vind het knap dat je rustig blijft ondanks dat het even mis gaat. Er zijn er zat die toch boos worden wat natuurlijk ook te verklaren is door alle spanning die door je lijf giert. Maar meid, wees trots op jezelf en je lieve paard! Gewoon lekker blijven oefenen en herhalen!

m_maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:53

nou ik vind het klasse wat je gedaan hebt en superstoer, wat een comentaar zeg van sommige maar die durven het zelf gewoon niet aan, en wat betreft gevaarlijk!!! ik kan zat paarden die ook gewoon doorrennen met hoofdstel in en over hekjes heenspringen en schijt aan alles hebben dus heb niks met neckrope te maken dat kan ieder paard wel gebeuren ook met hoofdstel, ik vind het stoer en ga vooral zo door lekker plezier met je paardje samen hebben

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 16:41

Ik vind het ook gedurft, leuk en goed dat je dit probeert en om eens te zien.
Maar eerlijk kan ik mij wel vinden in sommige commentaar. Ik vind het ook geen winstpunt waardig. Normaal als het paard het hekje overgaat is dat toch -2 winstpunten? Als de rest van de proef nou super was. Maar daar mis ik toch correct lichaamsgebruik van het paard, de ruiter en er zijn wat slodderige foutjes zoals half outfit, niet de hoeken door enz. Het is niet dat ik jou dat winstpunt dan niet gun. Want voor je durf zou ik je er twee geven. Maar ik vind het gewoon niet eerlijk/netjes voor de rest van de deelnemers. Die deelnemers krijgen misschien ook maar 1 winstpunten maar hebben wel een nettere proef neergezet waarbij het paard NIET over de hekjes gaat. Maar stoer blijf ik het vinden. Dus oefen lekker door en ga dan nog eens meedoen

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:25

m_maris schreef:
nou ik vind het klasse wat je gedaan hebt en superstoer, wat een comentaar zeg van sommige maar die durven het zelf gewoon niet aan, en wat betreft gevaarlijk!!! ik kan zat paarden die ook gewoon doorrennen met hoofdstel in en over hekjes heenspringen en schijt aan alles hebben dus heb niks met neckrope te maken dat kan ieder paard wel gebeuren ook met hoofdstel, ik vind het stoer en ga vooral zo door lekker plezier met je paardje samen hebben

Je moet niet te gauw wat roepen, ik gaf ook commentaar,..en ik durf het zeker wel.
Pony liep hier net onder het zadel en was 3 jaar.
Afbeelding

edit dit is ruim 8 jaar geleden :+

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:28

Cinnepin schreef:
m_maris schreef:

Je moet niet te gauw wat roepen, ik gaf ook commentaar,..en ik durf het zeker wel.
Pony liep hier net onder het zadel en was 3 jaar.
[ Afbeelding ]

edit dit is ruim 8 jaar geleden :+

Grappig, ik heb ook zat van dat soort foto's, maar dat laat níet meteen zien dat je er ook gecontroleerd mee kunt rijden. :+ Maar goed dat terzijde. Natuurlijk zijn er zat verbeterpunten. Maar daar vraagt ts hier niet om. Dit was puur voor de fun om te kijken hoeveel ze samen konden laten zien aan de jury. Gewoon lekker zo door gaan TS!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:41

Ja sorry, heb er geen filmpje van...;) anders had ik m voor je geplaatst

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:48

Pffffft ja het blijft bokt :p

Super leuk gedaan Tamara! Dat zal een leuke ervaring zijn geweest! Heel netjes ook en jammer dat hij aan het eind er vandoor ging :))
Ben heel erg benieuwd naar de volgende wedstrijd na wat oefening! :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 06:14

Wat leuk om te zien! Vind t stoer, dat je dit doet.

viv34

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:10

ik vind het heel erg knap gedaan!
een voorbeeld voor andere ruiters, en ook erg dapper! :D /3