Django, het 2e rondje: ontspanning in stap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zodiacje

Re: Django, het 2e rondje: ontspanning in stap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 00:29

:oo dat filmpje!
Blij dat ie een huis heeft gekregen waar ie vanuit rust mag gaan werken.

Echt alleen vanuit intresse bedoelt; mag ik vragen waarop je m hebt uitgekozen?
Want ik begrijp dat je m niet eerst "live" hebt gezien toch?
Persoonlijk zou zo'n filmpje mij heel erg afschrikken.. wat Was jouw reden om toch voor deze Spaanse heer te kiezen?

Veel geluk samen!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 08:53

Om een lang verhaal kort te maken: dit paard heeft mij eerder uitgekozen dan ik hem :)) maar we hebben een enorme klik en ik ben dol op hem. Ben me er ook enorm van bewust dat dit een meerjaars project is voor onder het zadel, maar wil die uitdaging enorm graag aangaan :j

Omdat mijn hart nog steeds ligt bij de vrijheidsdressuur en het freestyle werken kan ik met dit paard alles wat ik zoek, want vrijheidsdressuur heeft hij enorm veel potentie voor. Het rijden is voor mij sowieso bijzaak dus vind het totaal niet erg dat dat lang kan gaan duren :D

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 10:58

Hoe heeft hij jou vanuit Spanje uitgezocht dan?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 12:11

zodiacje schreef:
Hoe heeft hij jou vanuit Spanje uitgezocht dan?

Vorige eigenaar heeft mij voor hem gevonden ;) meer is niet belangrijk en hoe of wat hoeft allemaal niet openbaar online :))

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 11:39

Ik vind dat je heel fijn en ontspannen omgaat met je paard! Een paard met enorm veel stress onder het zadel ga je niet meteen rechtrichten. Die ga je eerst met vertrouwen op zijn eigen benen laten rondstappen, daarna draven en daarna galoperen. Als dit allemaal in rust kan, kan je gaan rechtrichten want dan ga je werken met je paard. Kan dat niet uit ontspanning, ben je slecht bezig.

Dus TS je doet het echt geweldig met dit paard! Heb al andere topics gezien en hij lijkt je echt al super te vertrouwen op korte tijd!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:49

Van dat filmpje stond ik ook even te kijken. Wat een gekrabbel en geflots is dat zeg. Maar ik ben er van overtuigd dat die bij jou in goede handen is en dit zeker goed gaat komen. Ik vind je laatste foto's er opzich al 'veelbelovend' uit zien en ik denk dat als dit paard het spelletje van het rijden doorheeft; de juiste aan- en ontspanning te pakken heeft, zijn rug juist gebruikt dat die heel leuk kan lopen zonder dat gekrabbel op dat filmpje :')