Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[***] schreef:Had hem niet vast ... de laatste die geprobeerd heeft hem gewoon vast te houden (in de weide) is eronder belandt, en de betreffende hoefsmid ook een aantal meter verder ..
Verder denk ik niet dat het gaat helpen om Boke gewoon los te laten staan, hij gaat dan echt niet denken "oh, ik sta los, nu gebeurd mij niks" .. neen, hij zal dan heel snel gaan wandelen (lopen, rennen) en dat is voor niemand een oplossing natuurlijk

.
Om mij niet alleen het negatieve te laten zien (het enige wat ik meestal onthou) maar zeker ook het positieve 
Ze zijn zelf ook wel erg benieuwd naar het verhaal of het bij zo'n diepe angst ook werkt. (want ik vind echt wel een verschil tussen wat bang/wantrouwig zijn voor dingen, of [***]'s gedrag
).
Hielp vandaag natuurlijk ook niet dat net de 2 keer dat ik aan het opruimen was een stalgenootje langskwam en hem een snoepje in zijn mond duwde
(ik ben er voorstander van dat iedereen die langsloopt even hallo tegen hem zegt en eventueel een snoepje geeft, maar de timing was nu wel beetje slecht
)