Dat zal een volgende stap zijn in jullie proces neem ik aan.
hier een ong. vergelijkbaar plaatje, even voor de grap...

pony is 1.46, ik ben 1.76

pony was hier trouwens ook slap, schraal en onbespierd, en daardoor erg smal...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Dat kan, ik meet me ook voornamelijk aan d'r spanning en niet aan 'het plaatje'.
Ik kan nu met vertrouwen en volledig op zit terugrijden zonder dat ze ook maar een spiertje verrekt van de spanning.
Vind ik belangrijker dan dat we morgen een Z-proef rijden eigenlijk.
Robijntjah schreef:Ik weet dat ik een afwijkende mening heb dan pak 'm beet 90 % van paardrijdend NL.
Ja, ze mag meer bij elkaar en meer gaan dragen maar daarvoor is dit een stap die ik niet over kan slaan want dan kan ik er namelijk niet aan komen, wat je toch echt nodig hebt om dat te bereiken.
In vorige topics kan ze idd voor het oog prachtig hebben gelopen maar dat was niet echt controleerbaar ofzo
Bonita_Bon schreef:Robijntjah schreef:Ik weet dat ik een afwijkende mening heb dan pak 'm beet 90 % van paardrijdend NL.
Ja, ze mag meer bij elkaar en meer gaan dragen maar daarvoor is dit een stap die ik niet over kan slaan want dan kan ik er namelijk niet aan komen, wat je toch echt nodig hebt om dat te bereiken.
In vorige topics kan ze idd voor het oog prachtig hebben gelopen maar dat was niet echt controleerbaar ofzo
Daar vond ik haar ook niet prachtig lopen, maar een stuk fijner in haar 'vlees' (vel spieren en reserves). En die afwijkende mening is niet erg, dat maakt ons uniek en onze paarden ook
Je hoeft alleen niet altijd iets over te slaan, je kunt ook combineren. Sterker nog; dat moet eigenlijk wel
melody7 schreef:Het lijkt mij logisch dat je in de verdediging schiet als 'Bokt' in herhaling schiet dat je te groot bent..
Voor het plaatje is het inderdaad niet mooi, maar dat geldt voor mijn verzorgpaard en mij net zo goed.. Wat maakt het uit? Ik rijd wel eens met Jolijn samen en kan dus verder kijken dan 'het plaatje' dat Bokt alleen maar ziet en Mo heeft gewoon echt geen last van haar![]()
Ik vind jullie dus wel een heel goede combi en ik denk inderdaad dat heel weinig mensen dit na hadden gedaanEn dat spieren opbouwen komt wel! Het is veel belangrijker dat je paard gewoon relaxt kan lopen zonder zo hard te stressen..
Robijntjah schreef:Ketly: ik kan volgend weekend eens kijken of er iemand zin en tijd heeft om een filmpje te plaatsen. Echter heb ik weinig zin om mij te verantwoorden hier, ik weet zelf waar ik het voor doe dus of ik het plaats weet ik nog niet eigenlijk
Bonita_Bon schreef:Robijntjah schreef:Dat kan ook op 4 benen maar reageer dan eens op wat ik zeg: hoe doe je dat zonder eraan te kunnen komen?
Dan nodig ik je bij deze uit om op de grond eens te komen kijken
Graag! Het lijkt mij een bijzonder paard met een enorme geschiedenis