Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar gezien ze 'weg' wil zodra je gaat hangen is dat wat gevaarlijk. Je kan haar dan niet meer op de volte draaien zonder dat je die wand weer tegenkomt
. En als je haar niet op de volte trekt zodra ze gaat lopen denk ik dat het
.
. 
. Ik geloof ook best dat het later een super tof paard word voor iemand, als ze ontspant is het echt een mooi dier om te zien
!
ruitje schreef:het lijkt haar echt te gaan om het 'omhoog komen' zeg maar, want als je gewicht in de beugelriem legt maar je blijft laag boeit het haar ook niet.
. Dat is ook waardoor we bij dit paard ( ben namelijk niet tegen het krukjes idee opzich! ) niet voor een krukje kiezen.
.
. Wel bedankt voor alle suggesties, houd je scherp en het boeiend, dus wie er nog aanvullingen oid heeft, blijven posten hoor
. Ik lees alles door, omdat je nooit ergens dommer van word maar volgens mij laten de filmpjes genoeg vooruitgang zien?
ruitje schreef:Ik heb het idee dat 'men' denkt dat we niet meer weten wat we doen, of dat wat we doen niet werkt. Ik lees alles door, omdat je nooit ergens dommer van word maar volgens mij laten de filmpjes genoeg vooruitgang zien?
Ter info, ons team beleerd ook niet voor het eerst een paard dus vertrouwen is iets wat we natuurlijk altijd meenemen