Nibbit schreef:Jullie ook al mail gehad met startlijst etc?
Wij hebben er zin in!
Ik heb nog geen mail gehad? Wanneer heb je hem ontvangen? Zou ik de lijst misschien mogen zien?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
toppie!

Maar gewapend met mn rugzakje gaan we er tegenaan!
) XxJustinexX schreef:Is er eigenlijk nog iemand die alleen rijd? Ik rij de 15km alleen, maar gezelschap is altijd leuk (ik rij gewoon een rustige rit, maar zeker met flinke stevige gallopjes, pony vind dat een groot feest)
XxJustinexX schreef:De staleigenaar is een ventje van 80 jaar oud die van zijn zondag's rust houd haha, dus die zal het niet op prijs stellen nee. Dan nog is 10 uur niet heel goed te doen, ik doe alles graag op me gemakje, zonder haast en als we onderweg file tegenkomen red je het nooit. 10 uur is gewoon erg vroeg en slecht haalbaar voor ons.
Ik hoopte dat er misschien iemand was die wat later startte (tussen 12 en 1) die nog gezelschap zogt. Ik start 12.50
Ik ben met een Fries
janneke584 schreef:Ik ben er klaar voor. Is de 1e keer voor mij, dus ik ben benieuwd. Heeft iemand het adres voor mij? Ik kan niet op de site komen ivm verouderde browser ofzo...
maar inderdaad meer richting de zomer zullen de paden wel beter worden.