Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zal dan wel met een paard van PMO moeten, Ivm trailerproblemen van mijn paard.. Maar las hier al dat dit wel leuke paarden zijn? Zit nog wat te twijfelen omdat het toch best wel een behoorlijk bedrag is, maar het mij toch wel ontzettend leuk lijkt! ynskek schreef:Ik ben er ook nooit eerder geweest maar ik zie het bijna als een "ponykamp" voor een wat oudere leeftijd dan de meeste kampen en dat op een goed niveau qua rijden en instructie...
Ik lease een manege pony dus die kan ik ook niet zo een week meenemen... ik heb me ook opgegeven voor een paard van PMO...
ynskek schreef:en tja dat bedrag... als ik het goed begrepen had zijn er 8? rijmomenten in 5 dagen tijd...
als ik dat afzet tegen "normale" prijzen kom ik al zeker op 120 euro uit....
haal dat van het totaal bedrag af en dan kom je rond de 350 uit... en dat voor de kamers, eten... en de workshops etc.
Dit is natuurlijk ook niet echt erg, maar ik vind het wel leuk als er meiden van mijn eigen leeftijd zijn! Ik hoop jullie me kunnen helpen!