Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) wel gelijk recht . 
TS nog heel veel beterschap!!! benangelique schreef:Brr dat is een nare landing geweest! Gelukkig heb je een relatief mooie breuk.
Wat ik echter niet snap van de omstanders, is dat ze je hebben verplaatst. Je hebt een val van een hoogte gemaakt en met snelheid. Ze hadden je moeten laten liggen en de hulpdiensten moeten bellen
bliver schreef:benangelique schreef:Brr dat is een nare landing geweest! Gelukkig heb je een relatief mooie breuk.
Wat ik echter niet snap van de omstanders, is dat ze je hebben verplaatst. Je hebt een val van een hoogte gemaakt en met snelheid. Ze hadden je moeten laten liggen en de hulpdiensten moeten bellen
indd dat begreep ik ook niet helemaal. En daarna eerst naar de huisarts? waarom nie gelijk ziekenhuis. Maar goed is eenmaal gebeurd en had weinig uitgemaakt
bliver schreef:benangelique schreef:Brr dat is een nare landing geweest! Gelukkig heb je een relatief mooie breuk.
indd dat begreep ik ook niet helemaal. En daarna eerst naar de huisarts? waarom nie gelijk ziekenhuis. Maar goed is eenmaal gebeurd en had weinig uitgemaakt
nts19 schreef:Tof van je reactie MonteKarlo! Het is voor mij altijd nog een vraag geweest hoe het gebeurd is want het ging zo snel.
Helaas zit me been echt niet goed dus moet ik terug naar het ziekenhuis omdat het waarschijnlijk te stark zit en de ontsteking weer voel rommelen
bliver schreef:Ik ben zelf altijd heel bijde hand. Heb meerder keren wat gebroken en wist dat ook gelijk eigenlijk toen het gebeurd was. Ik ben dan ook zelf direct naar de ehbo gegaan. Ook overdag en geen spoed. Ik vind het zinloos om eerst naar de huisarts te gaan om vervolgens toch doorgestuurd te worden aangezien ze alleen in het ziekenhuis foto's maken
MonteKarlo schreef:bliver schreef:Ik ben zelf altijd heel bijde hand. Heb meerder keren wat gebroken en wist dat ook gelijk eigenlijk toen het gebeurd was. Ik ben dan ook zelf direct naar de ehbo gegaan. Ook overdag en geen spoed. Ik vind het zinloos om eerst naar de huisarts te gaan om vervolgens toch doorgestuurd te worden aangezien ze alleen in het ziekenhuis foto's maken
We hebben ook eerst naar de spoed gebeld vanaf stal maar ze stond erop dat we via de huisarts gingen, zelfs aandringen hielp niet.
Soms zit het wel raar in elkaar, dat ben ik met je eens, maar het is op deze manier ook goed gekomen
Ik moet er wel bij zeggen. dat ik geen zeiekrd ben hoor. De keren dat ik ben geweest was het niet voor niks. Ik kom verder nooit in een ziekenhuis of bij de huisarts. Ik snap dat er mensen misbruik van kunnen maken