Gefeliciteerd! Wat een mooi verhaal en de enthousiasme springt mijn beeldscherm uit. Je hebt het verdient je geduld is beloond en niet zomaar een paard wat een prachtig diertje. Wens jullie saampjes heel veel geluk, succes en plezier toe.
ze is echt heel mooi en je ben nooit te laat voor een PENNY meisje ,ik kocht op m,n 46 de eerste en met 47 m,n tweede paard . en een eigen paard is echt leuk.
gefeliciteerd!! wat een super mooi paard!! heel herkenbaar elk jaar 'pony' of 'paard' op je verlanglijstje schrijven maar het heeft nog niet gewerkt bij mij
Carlijn101
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-14 22:56
Bedankt weer, ik ben ook echt dolgelukkig met mijn paardje .
Het was ook erg lastig toen ik nu de vraag kreeg een verlanglijstje te maken, wat moet ik nu op 1 zetten
Gelukkig had ik dat snel bedacht: 1. Zadel 2. Hoofdstel 3. Enz enz
Eens kijken of ik hiermee meer succes boek bij Sinterklaas, de kerstman, mijn ouders of wie mijn verlanglijstje ook krijgt haha..
Wat leuk! Gefeliciteerd! Het verhaal is heel herkenbaar! Ik heb ook bijna 2 jaar geleden van mijn eigen verdiende centjes een paard gekocht. Ik droomde hier ook al mijn hele leven van! En ik ben heel blij dat die droom is uitgekomen! Geniet ervan! Het is een heel mooi paard!
Gefeliciteerd het is een prachtig paard! Hier nog een penny meisje met haar eerste paard op haar 40e:-)
Carlijn101
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-14 21:25
Spam spam !!
Wat een heerlijk paard heb ik toch Hier met een paszadel, want mijn paard krijgt natuurlijk ook een zadel op maat, mijn houding is gelukkig ook wat beter met dit zadel .
blensink
Geplaatst: 07-12-14 21:28
Jammer dat de fotos een beetje wazig zijn maar zo te zien passen jullie goed bij elkaar.
Ja de foto's waren heel klein en donker dus ik heb ze moeten knippen en oplichten om een beetje duidelijker te krijgen, worden ze jammer genoeg wel wat wazig van..