KNHS Zomerinstructieweken 2015 (Paarden)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMeGaby

Re: KNHS Zomerinstructieweken 2015 (Paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:15

Vorig jaar naar een alround week geweest! Dit jaar hoop ik toch wel op eventing week te kunnen :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:26

Ik wil het liefst helemaal dressuur maar dat gaat niet :p

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:32

MonteKarlo schreef:
billy3105 schreef:
ja ik was dit jaar te laat en ik moet van mezelf nu :')

ik wil de allround paarden en dan de jeugd week poroberen *D

wat is de exacte data voor inschrijven?

Aah das zuur..
Word dat niet over een aantal weken bekend gemaakt ?
Afgelopen jaar was het 6 januari ofzoiets

je ik kreeg een mail dat ik me ik kon schrijven voor de herfst vakantie maar toen kon ik ook niet... Achja maar snel inschrijven dit jaar

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 16:39

SETEFURII schreef:
Als Belg zijnde ben ik uiteraard geen lid bij de KNHS. Bestaat er echter de optie om toch mee te doen? Of bestaat er bij de VLP ook zo'n organisatie?

Je hebt 18+ kampen bij bloso en VLP. Ik heb vorig jaar zo'n 18+ kamp gedaan, was heel leuk.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:17

Ik hoop dat er volgend jaar ook weer 1 is van dinsdag tm vrijdag. Precies goed voor mij

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:35

Naomi_Haffie schreef:
Okee :) Het klinkt erg leuk en leerzaam.
Zit het altijd erg snel vol dan? En het is van maandag tot vrijdat denk ik of niet

Sommige weken zitten echt binnen 10 minuten vol :p
Maar de allround week paarden valt wel mee :)
Ja, maandag t/m donderdag 2 lessen en vrijdag nog 1 in de ochtend alleen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:50

Even een vraagje.

Ik wou mij vorig jaar inschrijven, kwam er toen achter dat je toen op ik geloof 6 januari moest inschrijven. Je moest er ook snel bij zijn omdat het anders vol zou zijn.
Heb het toen niet gedaan, omdat ik het van mijn vakantie geld wou betalen, maar dat heb je in januari natuurlijk niet binnen.
Dus mijn vraag is, moet je het in januari ook gelijk betalen?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:54

Volgens mij wel.. zo ver ik het kan zien..
Beetje jammer :p

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:02

Ik zou de knhs ff mailen? Misschien kan het in termijnen oid?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:54

vorig jaar moest je het in een keer betalen.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:01

Ik ga als het me lukt dan in die kortere week :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:15

ItsMeGaby schreef:
Vorig jaar naar een alround week geweest! Dit jaar hoop ik toch wel op eventing week te kunnen :)

Zou leuk zijn, kunnen de broertjes samen crossen! :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:17

Zijn die crosslessen niet eng?

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:24

Ik ben dit jaar voor het eerst geweest en had nog nooit een crossles gehad. Ik ben niet echt een held en mijn pony weigert nog weleens (en hierdoor raak ik mijn vertrouwen af en toe kwijt), maar ik heb alles gedaan wat we mochten doen zonder weigeringen! Had een hele fijne instructeur waarvan niks moest, maar uiteindelijk doe je toch alles wat je mag doen door zijn ongedwongen manier van les geven. Is voor mij een hele fijne ervaring geweest.

Ik weet niet hoe de andere cross instructeurs zijn, maar degene die ik heb gehad vond ik erg fijn :j

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:31

Allround week hoef je toch niet pèrse L geklasseerd te zijn?

Oké klinkt goed :D heb nog nooit gecrost haha

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:35

Ik wil wel heel graag wel gaan, en het deze keer wel afmaken in plaats van eerder weg vanwege stressbal.. geen hulp of begeleiding in de les. Ik had een beetje het gevoel dat ze niet wisten wat ze moesten doen.. was ook de enige met een PRE. misschien lag het daaraan :o
We waren ook nog aan het zoeken.. nu ik hem beter ken wil ik het weer proberen. Vond de mensen wel heel gezellig.

Weg gegooid geld was het voor mij dus. Vond de kwaliteit - prijs dus nogal misgeslagen.

Maar even over na denken dus : )

Overigens hadden wij in de allround week 1 springles en 1 cross les. De rest was dressuur.

Volgens mij hadden we ze zover gekregen dat je vrijdag middag een keuze mocht maken. Maar dat weet ik niet meer.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:03

Duijfje schreef:
Ik wil wel heel graag wel gaan, en het deze keer wel afmaken in plaats van eerder weg vanwege stressbal.. geen hulp of begeleiding in de les. Ik had een beetje het gevoel dat ze niet wisten wat ze moesten doen.. was ook de enige met een PRE. misschien lag het daaraan :o
We waren ook nog aan het zoeken.. nu ik hem beter ken wil ik het weer proberen. Vond de mensen wel heel gezellig.

Weg gegooid geld was het voor mij dus. Vond de kwaliteit - prijs dus nogal misgeslagen.

Overigens hadden wij in de allround week 1 springles en 1 cross les. De rest was dressuur.

Volgens mij hadden we ze zover gekregen dat je vrijdag middag een keuze mocht maken. Maar dat weet ik niet meer.

keuzeles op vrijdag middag is alle weken zo en staat vast in het programma (in ieder geval in alle ponyweken)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:12

Bij ons was dat niet zeker. Er stond een les ingedeeld. Uiteindelijke werd het keuze ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:46

Duijfje schreef:

Vind dit toch niet helemaal waar hoor Celine..

Tuurlijk heb je aan de ene les meer dan de ander, ik heb immers maar 2x fijn les gehad tijdens die week, maar je hebt in de lessen wel voldoende begeleiding gehad.. Of het bij je past, dat is een tweede. Maar vind het wel flauw dat je het afschuift op het 'PRE' zijn want ik heb toch echt niet meer aandacht gehad met mijj 'dressuurpaard' En daarnaast ook privéles van Carmen, waar je veel aan had en die echt bereid was om elke dag met je aan de slag te gaan..

Ik heb geen idee of ik ga dit jaar. Vorig jaar goed bevallen maar ook een weekje Bartels lijkt me wel wat, wat meer luxe voor jezelf :)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:09

Kan zijn dat jij het niet helemaal waar vind. Maar zo heb ik het ervaren. Ik ben niet voor niks eerder weg gegaan daar.

Ik ben ook zelf naar Carmen gestapt. Omdat het eigenlijk niet anders kon.

Dat maakt voor mij 1 les waar ik wat aan had.

Het enige wat ik van de andere lesgevers heb gehoord was (plat gezegt) : trap hem maar naar voren.
Wat ik niet echt gepast vond aangezien hij er telkens vandoor schoot. Vervolgens de opmerking houd je paard bij je te krijgen. Nee dat vond ik niet zo gepast.

Ik zei ook ; misschien lag het daaraan. Hoeft niet te betekenen dat het daaraan lag.
Maar merk dat meerdere moeite hebben met de manier van bewegen van dit soort paarden. Dat ze niet weten wat ze ermee aan moeten. Geen probleem. Maar dan is het voor mij weg gegooid geld.

Sambianse95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:28

Ik hoop dit jaar weer mee te mogen!
Dit jaar gaan we proberen of we een plekje kunnen scoren in de eventingweek. :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:00

Even een vraagje over de eventing week en t/m 20 allround paarden. Wat is ong de planning van deze 2?

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 00:06

Ik hoop dit jaar voor het 4e jaar te gaan, dit keer in de allround tm 21 jaar :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 00:58

ROMANA =:)

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:28

Ik zou ook naar de eventingweek willen :) maar aangezien er in de combi week met ponies eventing toen maar 8 plekken waren moet ik daar nog even over nadenken xD
Anders sws allround en dan t liefst tm 21 jaar