Zwemmen in de zee met Puur Terschelling!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:00

Prachtige beelden zo met de mooie lucht, woeste golven en avondschemer.. En prachtige paarden natuurlijk. Net uit een film :-)

onlineshop

Re: Zwemmen in de zee met Puur Terschelling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:57

Prachtige foto´s, gaaf hoor!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:37

Wat een heerlijk sfeervolle foto's. En die zesde, echt om in te lijsten!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 22:50

Die zit inderdaad al in m'n plakboek! <3 Al vind ik die printscreen ook heeel mooi!

MamaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 13:06

Mooi hoor! Zelf op buitenrit geweest daar. Het enige wat wel jammer is dat de grote paarden en die hebben ze niet heel veel, vaak de (te) zware mensen moeten dragen. Hopelijk gaan ze een limiet instellen want mensen beseffen vaak niet hoe zwaar het voor een paard is om met zijn last door de duinen te slepen.

Geen cap in het water is denk ik omdat als er telkens zee water over je heen komt het in je cap komt en hij dus zwaar en nat wordt. Stel dat je eraf in de zee valt kan je cap veel gemakkelijker zakken door de water "klap". Kiezen uit twee kwaden denk ik .

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 14:06

Oh dat heb ik nog niet meegemaakt daar, lees eigenlijk ook alleen maar positieve verhalen over puur haha.

Bedankt voor alle leuke reacties en wie weet volgend jaar weer een filmpje, maar dan met de zonsondergang! *\o/*

MamaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:37

Ik ben ook zeer zeker positief!

Het enige wat ik als aandachtspunt vind is dat ze beter naar het gewicht van de gasten moeten kijken en/of ervoor moeten zorgen dat ze wat grotere paarden hebben. Ze hebben wat ik begreep en ook zag veel kleinere friese paarden en in de groep waar ik in zat waren toevallig twee grote zware mannen en ik ben zelf ook groot (1.89 m) maar dan weer niet zo heel zwaar. Dus toen werden de mannen op de twee grootst beschikbare paarden gezet en ik moest op een iets kleiner paard (jip ?) maar voor het aanzicht was dat niet zo mooi en het "voelt" niet zo lekker als je benen een stuk onder het paard vandaan hangen.

Ken jij toevallig iemand die al vaker daar is wezen rijden? Ik wil nog wel wat vragen stellen van mensen die er echt al een paar keer gereden hebben.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 14:48

1.89 op een fries kan wel toch? Tenminste, ik ben 1.68 en m'n bijrijdpony is 1.45 en dat kan ook prima haha :P Maar ik snap wel dat dat wat raar voelt.

De begeleidster heb ik op facebook, praat ik nog wel eens mee. Stuur me maar even een pb dan geef ik d'r naam door :) Je mag d'r vast wat vragen stellen :j

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:18

He mamaT! :)

Ik ken je probleem qua lengte, ik ben zelf 1.80 m en rijd zelf ook liever niet op een heel klein paard. Ik rijd daar alweer 5 jaar lang op hetzelfde paard, Jabor die is lekker groot. De rest is inderdaad wel wat kleiner. Maar je zou volgende keer kunnen vragen om Jabor, Triensje, Geke of Jan dat zijn enkele paarden die niet zo heel klein zijn misschien is dat een idee.

Jip was dit jaar mee met de rit waarin ik zat. Inderdaad niet zo groot met wel een leuk beestje!

Als je verder nog vragen hebt, geef je maar een gil of je kunt natuurlijk ook even met hun zelf bellen.

MamaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:26

Bedankt voor je reactie @laughterline maar ik vond Jip wel erg ielig om het zo te zeggen. Als ik nu ook de foto's terug zie denk ik :? het is het net niet. Hij was verder wel erg braaf!

He @jillsil ik wist niet dat jij ook altijd bij Puur ging rijden. Jabor was inderdaad ook mee, wat een knoepert is dat zeg. Arme beest moest de hele weg een grote zware niet al te beste ruiter op zijn rug meenemen. Had stiekem medelijden met hem.....

Maar ik snap nu denk ik ook hoe jij aan de naam bent gekomen van jullie Jabor +:)+ Grappig zeg. Als ik je weer een keer zie ga ik je even aan de tand voelen over je ervaringen, haha!

Nienkee98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:29

Super gaaf om dit te doen!
Die printscreen is ook echt super mooi

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:36

Wauw gaaf zeg!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 10:54

Dit jaar mag ik weer! Waarschijnlijk met zonsondergang *\o/*

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:22

laughterline schreef:
Dit jaar mag ik weer! Waarschijnlijk met zonsondergang *\o/*

Oh wat leuk! :D Hoop je dan weer op Hans te gaan? of maakt dat niet uit?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 19:03

Dat maakt me niet zo veel uit eigenlijk. Heb wel gezien dat ze erg braaf zijn haha :P

Afgelopen jaar moest ik de volgende dag alweer terug, nou maken we d'r een mini vakantie van van 4 dagen :D Een huisje geboekt die zowat op het strand staat <3

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:58

laughterline schreef:
Dat maakt me niet zo veel uit eigenlijk. Heb wel gezien dat ze erg braaf zijn haha :P

Afgelopen jaar moest ik de volgende dag alweer terug, nou maken we d'r een mini vakantie van van 4 dagen :D Een huisje geboekt die zowat op het strand staat <3

Nou alvast veel plezier ;)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 00:04

Dankje!