Schimmelmerrie [naam], in compleet ander licht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 20:18

Cassidy schreef:
MichieldeM schreef:
Yup, dat was op mijn verzoek :) Ik vind het zelf mooier, maar smaken verschillen.

Puntje voor een volgende keer!

Wij kijken naar het paard, jij misschien meer naar de assecoires die eraan hangen? ;)

Ik heb een jaar of 10 paard gereden en huur nog wel eens een paard af en toe of klim (heel soms) op het paard van mijn schoonmoeder of het verzorgpaard van mijn vriendin, maar ik heb nooit dressuur gereden. Het valt me op dat ik (daarom?) vaak op andere dingen let bij paardenfoto's dan de typische bokker :)

Overigens vind ik het met dit soort shoots erg moeilijk dat je op zo veel moet letten. Op de houding (en oren) van het paard, op de positie van het paard ten opzichte van de belichting, op de belichting zelf, op de persoon die erbij staat etc... etc... Motoren (wat ik meetsal fotografeer) staan tenminste lekker stil :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:29

En dan heb ik ook een paard dat net zoveel geduld heeft en net zo graag stilstaat als ik; niet dus :D

ElineCath

Re: Schimmelmerrie Eternity, in compleet ander licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:52

Je krijgt me niet weg en ik belde je net en je nam niet op:o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 08:22

:oo niet eens doorgehaf, telefoon lag boven :=

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:06

Anoniem schreef:
En dan heb ik ook een paard dat net zoveel geduld heeft en net zo graag stilstaat als ik; niet dus :D

Dat viel helemaal niet op _O- _O-

:+

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 07:12

Gave foto's!

Rimada16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 07:13

Mooie fotos!
En wat een lef om je haar zo te kleuren :oo
Wel grappig om te zien dat een vriendin en ik ong. Een half jaar geleden zo'n topic hadden, en nu in een keer iedereen er fan van wordt hahaha :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 07:25

Hele mooie foto's Franka. En heel mooi verwoord. IND paarden zijn je grootste spiegels.

Soms moet je stappen terug doen, om vervolgens weer naar voren te kunnen. En niks mooier is als he paard je dat kan laten merken.

Liefs Willeke

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 08:06

Wat een leuke foto's!!!!!!

Ja het is anders dan anders, maar is het daarom niet mooi? Nee dat absoluut niet +:)+
Ik vind het juist leuk dat ze probeert verschillende stylen te combineren, als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben dan zou het ook zo saai worden :')
En die combinatie van je haar en de staart van je paard op die foto *\o/* geniaaaaal :=

En leuk dat de fotograaf juist op zoek is naar dit soort dingen, de fotograaf laat daardoor dingen zien die we normaal niet vaak tegenkomen.

En wie ze weet nu de puntjes wat storend is en dat zal ze vast wel meenemen naar de volgende shoot, want denk dat die er echt wel gaat komen! Super leuk stel zijn jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 08:15

plutolover schreef:
Soms moet je stappen terug doen, om vervolgens weer naar voren te kunnen. En niks mooier is als he paard je dat kan laten merken.

Zeker! <3

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:20

Gave foto's! Vooral die laatste paar vind ik echt heel cool.

Tof kleurtje in je haar ook! Zeg eens;
Anoniem schreef:
Juist om m'n haar wou de fotograaf ook graag komen :P (en dat kon ik voor de shoot ook niet veranderen, t'is gewoon permanent ;) ) De jurk was een probeersel, en ik vind het persoonlijk wel wat hebben, maar ieder z'n ding :)

Waar tover jij die permanente verf vandaan dan? :D ik word een beetje zat van die 30 euro pm die ik uitgeef aan directions :')

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:24

RenskeLap schreef:

Ja het is anders dan anders, maar is het daarom niet mooi? Nee dat absoluut niet +:)+
Ik vind het juist leuk dat ze probeert verschillende stylen te combineren, als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben dan zou het ook zo saai worden :')
En die combinatie van je haar en de staart van je paard op die foto *\o/* geniaaaaal :=

En leuk dat de fotograaf juist op zoek is naar dit soort dingen, de fotograaf laat daardoor dingen zien die we normaal niet vaak tegenkomen.

En wie ze weet nu de puntjes wat storend is en dat zal ze vast wel meenemen naar de volgende shoot, want denk dat die er echt wel gaat komen! Super leuk stel zijn jullie!

Ik vind het haar erg gaaf, het getuigt van lef en smaak (een zeldzame combinatie tegenwoordig :P). Het is aan de fotograaf (ik dus in dit geval) om dit soort sterke punten goed te benutten in de foto's. Dat is niet overal gelukt, maar daar leer ik weer van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:38

jessdaniels schreef:
Waar tover jij die permanente verf vandaan dan? :D ik word een beetje zat van die 30 euro pm die ik uitgeef aan directions :')

Ik heb m'n haar laten verven bij de Kinki Kappers! :D Kost wel behoorlijk wat moet ik erbij zeggen :=
Maar ik ben heel blij met het resultaat! Nu na 1,5 maand wordt het wel wat vager/wat minder fel, maar de kleuren zitten er nogsteeds in! :D

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:27

Gave foto's! Vind vooral de foto's met tegenlicht gaaf! De jurk vind ik ook iets teveel van het goede met je opvallende haar erbij, maar dan nog zijn ze erg stoer!
Zulke foto's zou ik ook nog wel eens willen van Fortune Cookie en mij! :D

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:37

MichieldeM schreef:
RenskeLap schreef:

Ik vind het haar erg gaaf, het getuigt van lef en smaak (een zeldzame combinatie tegenwoordig :P). Het is aan de fotograaf (ik dus in dit geval) om dit soort sterke punten goed te benutten in de foto's. Dat is niet overal gelukt, maar daar leer ik weer van :)

Ik vind haar haar juist ontzettend leuk en toont inderdaad een eigen persoonlijkheid en smaak:D
Ook vind ik dat je het juist wel goed benut hebt, vooral die hele donkere foto's waar je eigenlijk bijna alleen het silhouet ziet. Daar komen de kleuren van haar haar goed tot hun recht :D

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:41

Knappe ET! <3
Mooie foto's van jou en Eternity Franka! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:13

Bedankt allemaal :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:51

wauww

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:54

tjaaa ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden..

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 13:46

Gave foto's, erg mooi! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:00

:D
ElineCath schreef:
tjaaa ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden..

ik denk dat ik jou maar toevoeg als vijand }>

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:21

oh wauw :9 <3
ik zag het in uitgelicht staan en wauw wát een prachtige foto's!
vooral nummer 1 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:57

hihi dankjewel!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:03

Ik vind het prachtige foto's hoor!
Ieder zijn stijl toch :)
Alleen ik vind dan weer de neusriem van het paard erg afleiden... :')

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:41

Ooh we liggen hier op de vloer, heb je ehm.... Foto 14 al iets beter bekeken?
Je bent een man geworden, je lijkt een piemel te hebben, zelfs bij het inzoomen :D