Als je nog maar 18 bent hoor je hele andere wensen te hebben dan een uitvaart met zoveel mogelijk paarden. Vreselijk triest, maar ook heel erg mooi (wat een ongelukkige uitdrukking eigenlijk) dat zoveel mensen gehoor gaven aan haar wens.
Met een brok in mijn keel las ik het en keek ik naar het filmpje.
Veel te jong om al te moeten gaan door z´n rot ziekte. Fijn dat er nog gehoor is gegeven aan haar laatste wens waarvan ze wist dat die nog kon uitkomen.
mala26
Geplaatst: 15-10-14 20:22
Ik word hier erg stil van en met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel het filmpje en foto's gekeken. Wat een leeftijd om al uit het leven gerukt te worden. Maar wat ongelooflijk mooi dat jullie dit zo hebben kunnen doen. En ontzettend veel sterkte voor de familie en vrienden.
Kippenvel, tranen.. god wat prachtig en wat hebben jullie dit prachtig gedaan zeg!
xoranlover
Geplaatst: 15-10-14 23:37
Wow... Dit is zo lief al die mensen die een eerbetoon brengen aan een meisje wat veel te jong heen moest gaan. Heel veel sterkte aan familie, vrienden en bekende.
brok in mijn kil ervan en tranen rollen over me wangen. wat een rotziekte en veel te vroeg weg gerukt uit het leven maar wat heeft ze een mooi eerbetoon gehad wauww
Wow, net het hele filmpje afgekeken met tranen in mijn ogen. Een heel erg mooi gebaar van alle ruiters. 18 jaar is veelste jong... Familie en vrienden gecondoleerd.
Don_Zhivago
Geplaatst: 16-10-14 00:31
Ik zelf zag de oproep op FB vorige week.
Ik kende haar niet maar de oproep raakte mij diep! Ik moest hierheen om mee te helpen haar wens te laten uitkomen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik kan niks anders zeggen dan Wauw!!! 77 paarden die zo braaf stonden te wachten, alsof ze wisten wat er gaande was. Alles was zo eervol en kwam echt bij me binnen.
Lieve Puck, ik hoop dat je wens is uitgekomen. ..Rust zacht meisje..
Alle nabestaande wil ik enorm veel sterkte wensen met dit grote verlies.
wauw, heel indrukwekkend, zoveel ruiters, zoveel paarden, en dan haar paard erachter.. leeg.. met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen het filmpje gekeken. Wat een prachtig eerbetoon aan een meisje dat het leven veel te vroeg heeft moeten verlaten. heel veel sterkte aan iedereen die haar kende, haar nabestaanden, en natuurlijk haar ouders.
Pfff na het kijken van het filmpje hield ik het ook niet meer droog. Respect voor alle ruiters/amazones en paarden/ponies die mee gereden hebben. Alsof ze het in de gaten hadden. Een mooier afscheid had ze zich niet in kunnen denken. Ik ken Puck niet maar denk dat ze met een big smile van boven kijkt en trots is op jullie allemaal .... echt diep respect ....