Ik had eerder al gereageerd, maar ik was zo overdonderd dat ik dit vergat te vragen: werd het al uitgezonden op tv? Ik veronderstel van wel, aangezien het voorstukje in februari op facebook werd geplaatst. Kunnen we het misschien nog ergens herbekijken?
Pfffff kreeg er natte oogjes van noem het cliché maar het gaf me even een terugblik naar de eerste keer dat ik the horse wisperer keek... Super filmpje en zooooooo mooi om die band te zien tussen mens en paard.
BeauWertz
Geplaatst: 25-09-14 17:54
wowieee respect!!! wat een speciale band hebebn jullie!!! zooo mooi om te zien!!! ik vraag me idd ook af of het al is uitgezonden!! let me know
nouky12
Geplaatst: 25-09-14 17:54
Super om te zien dit, mijn vader heeft ook deze spierziekte. Leuk om te weten dat hij niet de enigste is die gewoon blijft doen wat hij het liefste doet.
cam
Geplaatst: 25-09-14 17:55
Wauw, meer weet ik even niet te zeggen. Ben er echt even stil van.
Heel veel mooie rijuurtjes samen, wat een band hebben jullie. Dat spat van elke foto af.
Kippevel en tranen in mijn ogen bij het lezen en bekijken van jullie mooie filmpje, foto's, uitleg. Wat heb jij een doorzettingsvermogen zeg super! Ik wens je nog jaren heel veel rij en paardeplezier toe. Wat een geweldig paardje heb je, en je trainster.. wow wat gaaf! Alle 3 een hele dikke pluim en willen jullie meer posten zo nu en dan? Ik neem echt mn petje af voor jullie allemaal. Super wat een inzet van allemaal.