Als ik 1 foto moet kiezen voor aan de muur zou ik de 'vroem' foto nemen: je paard staat er heel mooi en indrukwekkend op en de achtergrond is mooi, maar leidt niet teveel af van het paard.
Wat me ook leuk lijkt is een drieluik uit de kasteel serie, maar weet niet welke 3 ik zou kiezen dan, sorry te moeilijk :p
Maar... mocht ik de lotto winnen... of de postcodeloterij of whatever... Had ik mijn hele huis volgeplakt ze zijn zo ongelofelijk mooi!
Irisjevoogd
Geplaatst: 31-08-14 16:39
wauw wat een mooie foto`s echt een goed topic voor uitgelicht!
Maaikevdk
Geplaatst: 31-08-14 16:56
Niet een paar foto's uitkiezen, gewoon een heel behang maken! Wauw, wat een ontzettend mooie foto's!!
lieke123
Geplaatst: 31-08-14 18:00
Heel gaaf! Dat heeft Juliette prachtig vastgelegd
Marleeen
Geplaatst: 31-08-14 18:11
WAUW! Wat een fantastische foto's.
Anoniem
Geplaatst: 31-08-14 18:19
Gewoon een collage maken en daar behang van laten printen
Ik vind die van het kippenvelmoment het mooist
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-14 18:32
Uitgelicht, wat leuk!!!
Maflinger die silhouet fotos vind ik toch ook wel heel erg gaaf hoor! Jij weet wellicht niet welk paard daar op staat, maar ik natuurlijk wel en het gevoel, vooral bij die maan, was echt fenomenaal. Na de ellende van zijn wond, en dan toch iets waar we echt naar uit hadden gekeken (vakantie was expres verzet om volle maan te hebben), dat was wel heel gaaf! Thx voor je compliment! Ik vond het de eerste keer dat ie meeging wel wat spannend maar hij gaf zo duidelijk aan dat hij er energie voor had.
@knuffeldier, bedankt voor je tip. Ik zal dat eens goed meenemen in mijn overweging!
Bedankt allemaal voor de complimenten en ook voor de mensen die een duidelijke keuze maken! Na deel 2 ga ik echt kiezen
Ja Renate het is echt een heel paard aan het worden nu! Balen alleen dat we nu er helemaal uit zijn midden in het seizoen, maar ja, als ie goed geneest, ben ik al blij!