Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit geldt iig voor mij
). Haar hoofd komt naar buiten, maar verder geen reactie.. Ik stop mijn filmpje met wat nare woorden.. Wat denk je? Die muts hinnikt precies als ik de camera weg doe!
.
PaulinBijoux schreef:Verslag 17-08-2014
Zoals elk jong paard verdient ook Bijoux een dagje vrij.
Door het weer zijn ze de hele dag niet naar buiten geweest (mijn mening daarover laat ik hier maar even buiten).
. En de ander train ik heel veel langs de weg omdat ik vaak lange rechte stukken nodig heb en het op het harde goed te horen en te voelen is of ik tactvol aan het tölten ben of niet haha.
)
CharlotteJay schreef:heb nog een subtiele tip met het aansingelen![]()
zelf zodra jij aan trekt uitblazenwerkt voor mij goed meeste paarden gaan je na doen en vooral merrie's
ik heb ook het idee omdat zij nog zo jong is dat,, dat wegspringen en alle kanten opgaan gewoon een kwaaie jongens streek is zeg maar ..
maar ik ga zeker volgen vind dit erg interessant ben zelf voor het eerst bezig met een paard in/ door rijden en vind het dus uiterst interessant
. Dus ik leg mn hand op haar hals en begin het verhaal:
). En we ademen weer diep in door de neus "ademt diep in" en langzaam uit via de mond "ademt uit". En ja hoor.. je had gelijk CharlotteJay! Bijoux blies ook uit! Tot verbazing van iedereen, inclusief mijzelf, haha.