Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meneer is nog wel erg chaotisch, schreeuwt alles bij elkaar en stond aan begin van de dag constant in een soort levade tussen de touwen
vlechten wilde op die manier ook niet echt lukken dus bedacht ik me dat het handiger was om eerst beweging te geven. Dat hij niet los meer in de longeerring kon was gisteren natuurlijk al gebleken, dus dan maar in de stapmolen want daar stond wel hoog stroom op volgens die mensen. Het is dat er 1,5 meter hoge omheining en netten aan beide kanten zaten want meneer was doodleuk tegen de schotten in aan het draven
Na een half uurtje heb ik hem er weer uitgehaald, hoofdstel in gedaan, bijzet eraan en toen nog even gelongeerd. Ging gelukkig erg goed vandaag
Hij eet alleen geen snoepjes en wilt z'n biks ook niet goed opeten, waar ik wel redelijk van baal omdat ik hem nogal schraal vind. Hooi krijgt hij wel 3x daags en eet hij wel helemaal op maar biks en snoepjes vind hij niks aan. Hij is trouwens ook pas 2,5 (geboren in december, best apart) dus het kan ook aan de leeftijd liggen maar toch zou ik hem liever iets dikker zien
"
_Zoe schreef:Zoals ik al eerder heb gezegd:_Zoe schreef:Zoals ik al in de openingspost zei zat de longeerhulp er eerst alleen aan omdat ik hem aan alleen een longeerlijn niet kon houden en hij ook nog niet naar buiten kon toen omdat hij door de draden sprong, ik was zelf ook juist blij dat hij nu weer zonder hulp reageert, en ondertussen kan hij ook al lekker buiten staan dus hoeft hij ook niet meer perse gelongeerd om z'n energie kwijt te kunnen!
Ik begrijp dat ik het inderdaad rustiger aan moet doen en nu hij lekker naar buiten kan zal ik dat ook zeker doen. Verder wist ik niet dat de longeerhulp verstelbaar was en had hem daarom gewoon gelaten zoals hij uit de verpakking kwam, als ik het longeren wel weer oppak weet ik nu in elk geval dat hij langer moet!
.
. Dan ga je er nog een leuk paard aan hebben, anders krijg je het op je bordje ben ik bang.
Jij voelt het het beste aan en vooral ook veel foto's bij ons posten!