Wow, wat een mooi verhaal en wat een mooi gebaar van die dame uit Zweden! Een geluk dat er nog zo'n mensen bestaan. Veel geluk met je paardje, jullie verdienen het.
MJDR & Geryon, dankjulliewel, en inderdaad een hele lieve mevrouw En Hans heeft inderdaad ook eindeloos geduld gehad, ergens midden juni kregen we het aanbod en begin juli was het pas klaar
Wauw wat een mooi verhaal!! Wat ontzettend fijn voor je dat je haar nu bij je hebt! En het zal ook wel fijn om haar weer bij je te hebben om je hart te luchten, al hoop ik stiekem voor je dat het thuis nu beter gaat en dat dat dat niet zo vaak nodig zal zijn.
Wauw, wat een mooi verhaal! En wat een lieve dame in Zweden, je moet een snaar geraakt hebben bij haar! Geweldig dat je nu samen met je mooie paardje bent!
Jeetje ik had gemist dat Wikje verkocht was. Heel blij dat ze terug is bij je, ze hoort gewoon bij je.
veranadautje
Geplaatst: 15-07-14 21:51
Wat een super mooi verhaal zo heeft je paardje toch een mooie wereld reis gemaakt maar wat goed dat ze nu bij jou is. en wat super goed dat de nieuwe zweedse eigenaar haar naar jou terug wou doen. ik zeg heel veel plezier samen.
Wat n droomverhaal ♥ . Wow, wat een lieve vrouw is dat, en je ouders hebben er ook aan meegeholpen. En zelf was je ook gemotiveerd, aangezien je de reis bij elkaar hebt gewerkt. Met wat hulp en motivatie is veel mogelijk!
Heeeeeel veel plezier nog met je mooie Fries!
xdaniqueee
Geplaatst: 23-07-14 15:34
wat een leuk beestje mag ik trouwens vragen waar je woont?? ik woon namelijk zelf ook vlak bij burgum
Corien_
Geplaatst: 23-07-14 15:54
Wat fijn dat jullie weer samen zijn, geniet ervan!
lizzy1
Geplaatst: 23-07-14 16:18
So, dat is gaaf zeg. Geniet er van zou ik zeggen .