Verder bedankt voor alle gave reacties!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Heleennn schreef:Een 7jarige al zover gereden, knap zeg! Ook een hartstikke mooi paard!
of juist niet knap... ik vind het eerder akelig dat zo'n jong dier al zo ver gereden is. Ben benieuwd of hij daar op latere leeftijd (bv lichamelijk) last van zal krijgen....
Maartje1990 schreef:Heleennn schreef:Een 7jarige al zover gereden, knap zeg! Ook een hartstikke mooi paard!
of juist niet knap... ik vind het eerder akelig dat zo'n jong dier al zo ver gereden is. Ben benieuwd of hij daar op latere leeftijd (bv lichamelijk) last van zal krijgen....
bliver schreef:Pfff hou eens op zeg. Als dit paard gewoon op zn derde is aangereden dan is het helemaal niet snel. Sterker nog ze mogen op hun 7e al t/m zz zwaar lopen.
Maartje1990 schreef:Pfff hou eens op zeg. Als dit paard gewoon op zn derde is aangereden dan is het helemaal niet snel. Sterker nog ze mogen op hun 7e al t/m zz zwaar lopen.
Op zn derde is een paard verre van uitgegroeid, zoals ik al zei dat is ergens tussen de 6 en 8 jaar dus op zn derde een paard inrijden dat is vroeg net zoals al op zn 7e op zo'n niveau te lopen. Dus het zou mij niets verbazen als dit toch een aanslag op zn lichaam heeft gedaan. Misschien nu niet zichtbaar maar wellicht over een aantal jaar wel. Ook al mag het van de knhs, maakt het nog niet goed
bliver schreef:hou op zeg. TS laat trots haar paardje zien hier in dit topic. Paard ziet er fantastisch uit en jij gaat haar af lopen zeiken omdat het paard zo zielig is. Ik vind negen van de tien paarden in de B er slechter bij lopen omdat de ruiter nog niet in staat zijn fatsoenlijk recht te richten dan een paard die netjes opgeleid word en op zijn zevende Z loopt. Sterker nog ik durf te beweren dat een Paard van 10 met een slechte ruiter in de B er lichamelijk slechter bijloopt dan een paard dat op de juiste manier word afgericht en op zijn 7e al Z loopt.
Zo en nu weer on topic! Succes met je paardje TS!