Prachtig! Ik krijg een brok in m'n keel...Hopelijk kan je nog héél vaak zo'n 500 van die mooie foto's maken!
Prachtige foto's, vooral 4 vind ik heel mooi. Het plezier dat daar van je opa's gezicht afstraalt is niet te beschrijven.Zou persoonlijk een lijstje met een foto/foto's doen. Zo'n boek moet je echt pakken, een foto op de kast zie je gewoon staan.Zal ook nog even temmen voor uitgelicht, dit topic hoort daar gewoon tussen.
Wauw wat een ontroerende foto's... Ik kreeg ook even een brok in m'n keel.Je hebt daar paarden van goud staan
wauw..!ontroerende fotos! prachtig hoe de paarden hem omringen!! heel mooi vastgelegd!ook getemd voor uitgelicht
Prachtige foto's! Hoe lief je opa voor de paarden is en ze allemaal met evenveel aandacht aait, zo laten de paarden zich ook heerlijk door hem aaien. Heerlijk om te zien.
Zo.... Hier geen brok in de keelMaar ik heb gewoon spontaan zitten snotterenWat een ontroerende prachtige foto'sEcht heel bijzonder
Ik krijg hier echt kippenvel en traanogen van. Mijn opa was een echte paardenman en is nu zo'n 15 jaar terug overleden. Van hem heb ik alles geleerd.
Prachtige foto's, wat fijn dat je opa zo van die paarden geniet en dat de paarden zo reageren.De tranen staan ervan in mijn ogen.
Oh wat lief! en wat heerlijk dat opa zich zo vrij tussen de paarden kan begeven zonder zich zorgen te hoeven maken. Super paardjes!
Wat een mooie foto's, ik zit hier met kippenvel, je ziet je opa ook echt genieten (en de paarden ook)