Hoe groot ben je als ik vragen mag? Heel veel dingen komen heel bekend voor, het beeld ziet er zelfs bij mij zo uit op een D/E pony
Daarom maar pony's blijven rijden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hoe groot ben je als ik vragen mag? Heel veel dingen komen heel bekend voor, het beeld ziet er zelfs bij mij zo uit op een D/E pony
Daarom maar pony's blijven rijden
Titsia schreef:Ben 1.54, idd ik kan ook nog makkelijk op een D pony en dan ziet die pony er nog als een paard uit
en dat zadel probleem heeeel bekend alleen je enkels die onder het blad vandaan komen poeh alles is zo herkenbaar
Héél knap paard en wat zijn jullie een mooie combinatie! Zal wel een onvergetelijke ervaring geweest zijn
Leuk dat je er z'n mooie foto's aan overgehouden hebt!

mooie foto's, ziet er heel leuk uit. Veel succes ermee en met de lessen. Les je al lang bij Jeanette? 
maar dan nog is het niet makkelijk om een zadel te vinden dat voor mij past én voor mijn paard
En dit was een eenmalige les, cadeau gekregen! Ze woont me iets te ver om wekelijks ofzo naartoe te gaan en dacht dat ze ook geen les gaf (normaal gezien) aan mensen op mijn niveau
volgende keer spreek je mij maar aan want ik en mensen herkennen