Wauw! Wat een grond en wat een huis! Dapper op je 26e iets alleen starten.
Ben benieuwd naar updates!
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-14 09:28
Dankjewel allemaal!
Silly_Woman Leuk is dat, dat er nog zoveel mensen zijn blijven altijd.
timokyana niet persee hoor. Tis gewoon veel werk en als straks alles is opgeknapt en je wilt tochten gaan doen, moet je met minimaal 2 zijn. Je kan nooit alles alleen natuurlijk.
helaas heb geen auto of geld om naar france te gaan laat staan nog verblijf betalen maar dromen mag
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-14 19:49
Zie pb
Het kleine huisje in de huidige staat... Het zijn 3 verdiepingen, maar de kelder word niet opgeknapt omdat die geen verbinding kan krijgen met de rest. Voor de rest word het grondig strippen en dan het leukste, alles verven en inrichten ed. De binnenkant nu is echt een verschrikking . Komt goed
(ja ik moet er met de bosmaaier langs maar het groeit echt hard!)
Wat een geweldig gaaf project!! Is het ook het idee dat je dit topic blijft updaten? Ben erg benieuwd naar de veranderingen en nog meer foto's want wat is het daar mooi!
Wat een prachtig huisje dat kleintje! Schitterend!
Pandora2
Geplaatst: 25-05-14 20:15
Mijn nieuwe woning dus ... Net een sprookjeshuisje... wordt vast heel erg gezellig als het opgeknapt is
Hasjam_Poe
Geplaatst: 25-05-14 20:31
Mag ik ook een link naar je blog?
Ik heb trouwens nog geen vakantie bestemming haha Ben je daar nu in je uppie aan het klussen?
rocymax
Geplaatst: 25-05-14 20:48
Wat een schattig huisje Daar valt heel wat moois van te maken hoor Prachtig
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-14 21:58
wb maflinger. Jij denkt altijd zo lekker mee Maar ik denk niet dat ik hier een volgtopic van ga maken, want dan krijg ik modjes achter me aan. Ik zal van de week wel even gaan rijmen op een volgtopic. Maar dat ga ik niet zo uitgebreid bijhouden als de blog, omdat ik het niet eens ben en blijf met het feit dat ik hier niks kan verwijderen zelf wanneer ik dat wil. In een ander topic dus vermoedelijk ster21
Haha nee benangelique dit is het kleine project . Grapje . het is idd een immens project. Volgende week maandag komt de eerste hier haar werkvakantie houden voor 2 weken. Ik ben heel benieuwd hoe dat haar en mij gaat bevallen! Een extra paar handen ben ik wel heel blij mee . En dan kunnen de paardjes voor het eerst samen mee. Ben benieuwd. Denk dat ze dat heel leuk gaan vinden
Haha Pandora, dat ging jij doen toch? Wanneer kom je want er moet wat vaart op .
Hasjam_poe zie pb voor een vakantie bestemming hahaha.
Ach roxymax ik blijf altijd verliefd op jou huis. Misschien kunnen we keer weekje ruilen
Pandora2
Geplaatst: 25-05-14 22:14
leonie87 schreef:
Haha Pandora, dat ging jij doen toch? Wanneer kom je want er moet wat vaart op .
Op mijn leeftijd gaat alles niet meer zo snel, hoor .... Enne...ik wacht wel op wat beter weer daar bij jullie...heb gehoord dat het nog niet echt zomer is
blensink
Geplaatst: 25-05-14 22:16
Wat heb je het getroffen Leonie! Fantastisch mooi gebied waar je woont. Kreeg werkelijk de kriebels bij het zien van jouw fotos en zulk mooi stukje natuur doet mij aan baskenland denken waar ik 10 jaar gewoond heb. Kan me voorstellen dat je geniet om met je paarden erop uit te trekken en nieuwe routes te verkennen. Heerlijk!!! Prachtige fotos, bedankt dat je ons hebt willen meenemen in het gebied rondom jullie huis. Verder wil ik je veel succes wensen met je project voor de toekomst.
Dat kleine huisje daarvan zou je hier in Nederland de muren dichtsmeren, vlak maken en een witje er overheen....maar is zonde van die gave gestapelde stenen-structuur
avaluna
Geplaatst: 26-05-14 09:25
Hey en ook van Leonie een oortjes topic . Ziet er heerlijk uit, prachtige uitzichten en lekker dolen en dwalen met hond en paard
Heerlijk al dat water! Fijn dat het ook zo goed gaat met de hond , moest nog aan je denken, want hier logeert nu ook een paar weekjes een Weimaraner, echt een lieverd, maar wat een kalf, hahaha, maar hij wordt al wat handiger, daar zorgen mijn dames we voor.
Hier ben ik ook nog steeds paadjes aan het verkennen, maar niet zo ruig als bij jou, hahaha.
Grote huis ziet er zo van buiten al opgeknapt uit, kleine huisje is erg schattig . Hoop dat het goed bevalt met de werkvakantiegangers, vind het erg knap zo in je eentje.
whaauuwwww wat een lief kneuterig huis! Meid eigenlijk ben ik stik jaloers dat jij dit grote avontuur aandurft. Het is dat ik een gezin heb, anders was ik per direct gekomen. Dit is voor heel veel mensen een droom, die wij dromen en jij waar maakt
timokyana
Huisje niet wit maken hoor, verliest het al zijn charme! Ik zie er al een overkapping voor met een mooie schommelstoel erop.Genieten!
leonie87
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-14 12:47
haha Pandora
We ruilen wel een keer van huis blensink. Ik ga wel even in benidorm zitten. Ook geen bezwaar tegen.
Kleine huisje word aan de buitenkant hooguit opgeknapt met nieuwe kozijn en luiken. Die stenen blijven zoals ze zijn! Timokyana, ik mis de jacuzzi nog
het grote huis is niet aan de gedaan aan de buitenkant avaluna! Nou ja ik heb alle planten die ertegen groeide weggehaald en dit kwam er onderuit.
Tja esmeralda, ik was het dromen een beetje beu en zonder baan en uitkering, zonder huis (al opgezegd vanwege het stoppen van de uitkering), niet echt een beter moment kunnen vinden om te gaan denk ik. Vrienden kun je ook op afstand aan houden en ze hebben allemaal een nieuw vakantie adres nu Nu maar hopen dat ik er ook echt een droom van kan maken want er zitten heel veel haken en ogen aan!
Gaat vast helemaal goed komen. Je staat er niet alleen voor en gezien je omstandigheden in Nederland is het universum het blijkbaar eens met je keuze .
Komt goed Leonie je bouw plannen, je hebt al zoveel gedaan en ja ik weet dat je nog veel moet en als je weer eens een lekker bad wilt met een buiten rit erbij dan kom je gewoon onze kant uit. Je weet je bent altijd welkom.