Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snoeppig schreef:Wauw wat super veel leuke reacties! Bedankt allemaal!
@MariekeS_: goeie vraag! Ik wel om die reden zijn manen naar twee kanten zitten nu. Ze zijn namelijk niet alleen lang maar ook erg dik. Eerst wisselde ik van kant maar ik merkte toch dat hij altijd meer moeite had met buigen als z'n manen naar de andere kanten hangen. Toen de manen gesplitst zodat het gewicht verdeeld is over beide kanten en dat werkt top! Langer dan dit gaan ze ook niet worden want ik knip ze telkens bij anders gaan ze tussen de peesbeschermers zitten enzo. Nu heeft hij er geen last van als ze maar in een hengstenvlecht zitten.
@Tabuluga12: ja klopt! Ik reed toen met hem mee in de inter 1 kür!
@Barbara_: Dat is hij zeker, maar wel voornamelijk voor mij. Hij kan bij andere echt een boef zijn (lees: halster niet om doen, naar je happen als je met hem loopt etc) Naarmate hij ouder wordt raakt hij steeds meer gericht op mij en kan ook heel boos worden als ik op stal ben maar iemand anders hem er uit haalt. Dan vertikt hij het om z'n halster om te doen. Als ik dan kom en het halster voor hem hou doet hij zelf z'n hoofd er in haha. Hij is voor een ander ook heel lastig na te rijden. De oefeningen niet, maar hij doet het een paar meter voor je en dan vind hij het weer genoeg en gaat hij op z'n rem. Het is al een kunst om langer dan 1 rondje in galop te blijven voor anderen haha. Ik ben in iedergevak heel erg gek op hem!
@Pinkypie: Dankje! Ik heb best vaak wedstrijden door heel NL heen dus wie weet zie je hem wel een keer. Anders moet je me ff op fb zoeken (Melanie mouthaan) ik zet wel eens op fb waar ik heen ga op wedstrijd.