Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mars schreef:welmoed__ schreef:Dit is nu echt typisch bokt. Ts is redelijk bekend op bokt en ineens word er voor haar opgenomen over het feit dat zij geen cap op heeft.
Ik kan mij menig topic herinneren, dat er mensen zonder cap op hun volledig beleerde paard zaten en dat die finaal de grond kn werden getrapt, alleen omdat deze bokker wat minder bekend was.
Komt mij over als een beetje vriendjespolitiek, wat typisch bokt is.
Jup, een TS met een fanclub kan zulke plaatjes idd wel plaatsen zonder al teveel gemiep. Maar dat zul je altijd wel houden denk ik.
Onali schreef:Celiien schreef:Toch altijd het bijzondere van bokt. Op het moment dat een nieuwe of onbekend paard hier stond, krijg je reacties als dat het onverantwoordelijk met die schoenen/zonder cap, etc etc. Wat het imo ook wel een beetje isof dat je veel te snel gaat (waar ik niet ovwr kan oordelen)
Maar wel erg leuk! Knap paard wordt het ook
Haha dat had ik ook hoor toen ik het topic las. Vind het ontzettend onverantwoord. Eerste keer zadel, erop klimmen, geen cap.
Maar he als TS een doodswens heeft dan ga vooral je gang
SindyKaya schreef:Onali schreef:
Haha dat had ik ook hoor toen ik het topic las. Vind het ontzettend onverantwoord. Eerste keer zadel, erop klimmen, geen cap.
Maar he als TS een doodswens heeft dan ga vooral je gang
Wat een rare reactie is dit zeg..
AnnetB schreef:Van harte gefeliciteerd!! Ziet er super uit. Als dit voor jou goed voelde dan kan ik er niet mee zitten.
Vind sowieso al die beschermers van tegenwoordig een beetje overdreven. Onze moeders hadden die vroeger ook niet en hoeveel van hen zijn dodelijk verongelukt met een paard of pony?
Doe gewoon relaxed en wees een team met je dier. Heb vertrouwen in elkaar en maak vooral plezier samen!
Dat zie ik jou in al je topics doen! Chapeau!!