Sitting on top of the world. Sitting on top of TiVriend!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hygge

Re: Sitting on top of the world. Sitting on top of TiVriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 14:41

Oh wat ontzettend gaaf <3

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 14:41

Mars schreef:
welmoed__ schreef:
Dit is nu echt typisch bokt. Ts is redelijk bekend op bokt en ineens word er voor haar opgenomen over het feit dat zij geen cap op heeft.
Ik kan mij menig topic herinneren, dat er mensen zonder cap op hun volledig beleerde paard zaten en dat die finaal de grond kn werden getrapt, alleen omdat deze bokker wat minder bekend was.
Komt mij over als een beetje vriendjespolitiek, wat typisch bokt is.

Jup, een TS met een fanclub kan zulke plaatjes idd wel plaatsen zonder al teveel gemiep. Maar dat zul je altijd wel houden denk ik.

Ik vind dat er wel veel over gezeurd word. Als we daar allemaal nou eens mee ophouden bij nieuwe en bekende TS dan word het vast een stuk gezelliger op bokt :))

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 14:42

Super leuk! Gefeliciteerd :D
Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat moet hebben gevoeld.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 17:57

Geweldig cynth <3

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:04

Waar blijft die 'vind ik leuk' knop! :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:08

Onali schreef:
Celiien schreef:
Toch altijd het bijzondere van bokt. Op het moment dat een nieuwe of onbekend paard hier stond, krijg je reacties als dat het onverantwoordelijk met die schoenen/zonder cap, etc etc. Wat het imo ook wel een beetje is := of dat je veel te snel gaat (waar ik niet ovwr kan oordelen)
Maar wel erg leuk! Knap paard wordt het ook :j

Haha dat had ik ook hoor toen ik het topic las. Vind het ontzettend onverantwoord. Eerste keer zadel, erop klimmen, geen cap.
Maar he als TS een doodswens heeft dan ga vooral je gang :D

Wat een rare reactie is dit zeg.. :n

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:11

Super gaaf Cynthia, wat een super plaatjes. Komt vast helemaal goed met jullie.

Wacht maar, volgende keer als je erop zit }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:14

Nou hij is wel onder de indruk he. Heerlijk zo'n makkelijk paard.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:15

VivaLaVida schreef:
Nou hij is wel onder de indruk he. Heerlijk zo'n makkelijk paard.

Hij vond de mountainbikers die langs kwamen denk nog interessanter dan Cynthia op zijn rug :')

Zwoezie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:19

Jeetje, wat een drama hier :(
Sommige mogen hier een 3 jarige zetten, al gans aan't berijden, is allemaal prima..
Anderen doen het ( waar bij ze dan zelf nog zeggen dat het voor dit ene keertje is) en dan krijg je dit, wow, Bokt is leuk -O-

Ik heb enorme bewondering voor je Cynthia, Ti is ook een echte kanjer! Jullie doen het super samen!
Ik zou het zonde vinden als je stopt met je fijne updates door enkele mensen die het willen afbreken, dus voor mij, post maar door hoor! Had ze ook al deels op facebook zien doorkomen, maar kan het niet laten hier even wat te zetten.

Keep up the good work!

Ik zou waarschijnlijk ( in jou geval) net hetzelfde doen ( met Royalty hier nu wel niet, haha).

Maar geniet van dit mooie moment, daar gaat ie niet dood aan en 3 jaar is een respectabele leeftijd :) En zeker als je nog niet gaat doorrijden en dat doe jij duidelijk niet!

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:20

Gefeliciteerd ts!
toch heerlijk dat het zo kan!
die reactie met dat stukje over de doodswens vind ik echt belachelijk, hoe haal je het in je hoofd :n

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 18:40

SindyKaya schreef:
Onali schreef:

Haha dat had ik ook hoor toen ik het topic las. Vind het ontzettend onverantwoord. Eerste keer zadel, erop klimmen, geen cap.
Maar he als TS een doodswens heeft dan ga vooral je gang :D

Wat een rare reactie is dit zeg.. :n

Ik zou het fijn vinden als ik geen pb's meer ontvang betreffende dit topic.
Dit is MIJN mening en als jullie het er niet mee eens zijn dan pech, maar dit is zoals ik erover denk.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 19:30

En ik zou het fijn vinden als jij verder uit mijn topic blijft.
Het feit dat jij van meerdere mensen pb's ontvangt over je belachelijke reactie zegt alles over jou.

Daarnaast is het wel duidelijk dat jij echt niet oplet, want dat stukje over dat ik Ti nog niet ga doorrijden stond er vanaf het begin af aan al. Ik heb later een spelfout aangepast. En als je mijn andere topics had gelezen, had je ook allang geweten wat mijn plannen met hem zijn.

Dit is echt het allerlaatste wat ik aan jou besteed.

Zo, nu tijd om van de leuke reacties te genieten :D en te reageren

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:32

Ik zal nog even een leuke reactie neer zetten :)

Ik vind het zo'n knappe pony! En wat goed dat hij geen stap verkeerd deed, kan je trots op zijn!
Een pony met een hart van goud <3

Ginam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:34

Mooie foto's! Ti ziet er goed uit! Verder lekker doen wat jouwzelf goed lijkt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:35

Wat gaaf zeg! Vind Ti zo'n knapperd, nog nét iets knapper dan mama en FiZussie :o, maar wat moet het gaaf geweest zijn, je ziet je gewoon stralen! Soms dan doe je dingen in een opwelling, gewoon omdat het zó goed en vertrouwd voelt, wat nu dus ook bij jou zo was! Heerlijk, zo'n zadelmak peerdje! En ik vind het heel goed van je dat je hem nog lekker een jaartje 'baby/peuter' laat zijn!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 19:58

Wat een superlieve, leuke en enthousiaste reacties weer! Dat draagt nog meer bij aan mijn toch al geweldige gevoel :D

sajavado, thanks voor je lieve berichtje! Je moet maar snel weer meegaan om ze lekker te knuffelen en met ze te wandelen :D

Mars, hij is in zijn koppie ook nog een puppy, dus naast het feit dat ik hem lichamelijk nog niet te veel wil belasten, wil ik hem ook geestelijk nog lekker de tijd geven.

Laura, ook jij bedankt :) Jij omschrijft precies zoals het gegaan is. Ik plan niets, ik doe wat goed voelt op dat moment. Ik ga ook niet met hem rijden omdat hij nu drie is. Nee, dat doe ik pas als ik het gevoel heb dat hij eraan toe is en ook dan bekijk ik van moment tot moment of ik een stapje verder met hem kan en wil gaan.

AnnetB, dat vind ik nou ook :D Het is niet typisch Bokt dat er op een bekende Bokker minder kritisch gereageerd wordt, het is typisch Bokt dat er overal kritiek op geleverd wordt. Maar ach.. ik weet wat ik doe en ik geniet van en met mijn paardjes :)

Diertjec, dan trek ik mijn cap, knie- en elleboogbeschermers, bodyprotector en veiligheidsbril uit de kast :+

ViviaLaVida, ja, enorm :')

Chary, wat een lieve reactie, thanks! Ik laat me ook echt niet beinvloeden door dit soort reacties. Ik ga lekker door hoor, de leuke en enthousiaste reacties van de rest raken me veel meer!

Ik ben ook echt supertrots op mijn ventje! Dat was ik al toen hij na zijn geboorte eindelijk stond en dronk met zijn kromme pootjes en iedere dag opnieuw smelt ik weg bij hem <3

Yezzi, je bent niet de enige :D De meeste mensen vinden Ti net iets knapper, net iets specialer dan FiZussie en mama (ik zelf ook). Het is een heel bijzonder dier en ik gun hem alle tijd en ruimte. Zelfs als ik nooit op hem zou kunnen rijden, zal hij bij me blijven. Ik ben dol op mijn paarden en het rijden vind ik leuk, soms, maar niet te vaak. Ik rij op Dais denk ik één keer in de twee, drie weken, meer niet. Laat mij maar lekker poetsen, wandelen, knuffelen en genieten. PrimaDonna rijdt wel :D

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:32

Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn zeg! <3 <3 Ti is echt zadelmak geboren volgens mij.. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als jullie hem echt in gaan rijden, volgens mij zal hij jullie nog gaan verbazen met wat ie allemaal kan! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:08

AnnetB schreef:
Van harte gefeliciteerd!! Ziet er super uit. Als dit voor jou goed voelde dan kan ik er niet mee zitten.

Vind sowieso al die beschermers van tegenwoordig een beetje overdreven. Onze moeders hadden die vroeger ook niet en hoeveel van hen zijn dodelijk verongelukt met een paard of pony?

Doe gewoon relaxed en wees een team met je dier. Heb vertrouwen in elkaar en maak vooral plezier samen!
Dat zie ik jou in al je topics doen! Chapeau!!

Ik hoop dat je zelf beseft hoe dom deze reactie is? Als ze verongelukt zijn zullen ze geen kinderen meer gekregen hebben, je kan met vrij veel zekerheid zeggen dat geen van de huidige moeders verongelukt is. :+
Verder was er in de tijd van mijn moeder al gewoon een cap. Bescherming is echt niks van nu.

Leuk voor TS dat ie zo braaf was maar ook ik vind het onverantwoord.

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:41

Bedoel meer die tijden, zoveel jaar geleden. Toen er nog geen veiligheidscaps waren, bodyprotectors of al die beenbeschermers.
Heb mijn moeder nooit gehoord over ernstig verongelukte vriendinnen in haar omgeving.....

Maar wil je dat allemaal wel gebruiken dan kan ik je prima in je waarde laten en het waarderen dat je dat wil! Alleen jammer dat dat blijkbaar andersom zo moeilijk gaat. Snap niet waar mensen het vandaan halen om tegen iemand van 31 te zeggen dat ze een cap op moet of het anders moet doen. Heeft ze ook nooit om gevraagd!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 10:20

Geweldig meid dat je zomaar ineens voor't eerst op Ti gezeten hebt!
Ik weet hoe het voelt,die vertrouwensband,je paard,je "baby" die je al zolang kent en haast vergroeid met je is...
Dat is genieten!!
En dat zul je nog heel veel kunnen doen met hem!
Jij weet zelf best wel hoe hij ging (NIET dus) reageren. Had ie nu een bloedbeestje geweest,dan had je dit gewoon niet gedaan.

En die 30+ mensen sjah dat is nu eenmaal een heel onverantwoorde generatie. :')

Ik had precies hetzelfde gedaan. Sterker nog,ik héb precies hetzelfde gedaan. :Y)

heidinuyten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:36

Hahaha.....ik wist het!
Had niet anders verwacht hoor, erg gaaf, wat is ie braaf, ook niet anders verwacht trouwens.
Verstandig......ja wel, je kent jezelf en je paardjes, gewoon doen, sinds ik hoorde dat je vanaf een bepaalde leeftijd niet meer verplicht bent om een cap te dragen, heb ik er ook geen meer op gehad.

Veel plezier allemaal!!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:25

Ik zie topic nu pas, wat super vet :D:D:D

Ik sta helemaal achter je hoor! Keertje op zijn rug zitten, hij is 3, dat kan die echt wel hebben hoor, en als er iemand rustig met haar paardjes om gaat ben jij het wel! Staat goed!!!

Ik heb mijn merrie ook zo ongeveer zadelmak gemaakt, soort van per ongeluk, als je je paard niet onder druk zet, zoals vele wel doen met het inrijden, geven ze zelf wel aan wanneer het kan, dat voel je dan gewoon aan, en dan kunnen mensen gaan zeiken over een cap :P Maar cap is schijnveiligheid. Een goede band met je paard, daar kun je op bouwen, en die heb jij zeker. Ik zat er de eerste keer ook op zonder zadel, zonder cap, zonder hoofdstel :P Ja kan mis gaan, zeker, maar je kan ook doodgereden worden door een automobilist voor je voordeur. Gaan we daarom maar niet meer naar buiten met zn alle? Zou saai zijn.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:42

Verhip... topic gemist !!! Tja het cap verhaal... ook ik dacht oei niet slim.. maar aan de andere kant besef ik ook dat dit niet gepland was vantevoren. Imo alles onder de 18 een cap en daarna op eigen risico. Ook het paard wat meedoet aan een fotoshoot kan schrikken of een dressuurruiter die met hoedje rijdt... daar komt geen reactie op. En nee ik zou dit zelf niet doen met een jonkie maar zeggen dat iemand een doodwens heeft. .... dan kun je net zo goed maar helemaal niet opstappen.

Maar wat een knappe Ti zeg !!!! Dat bekkie van m <3 Zo zou je ze toch allemaal willen zien met de eerste keer iets op de rug :j

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-14 19:15

Tja, pretty, het is de leeftijd, ik kan er niets aan doen. Net als jij dus zo te lezen :+

Toydoll, bedankt voor je lieve reactie :) Ik doe inderdaad echt niets waarvan ik denk dat het niet goed voor hem zou zijn. Ti is echt het allermooiste, allerbelangrijkste in mijn leven en ik ben superzuinig op hem <3

Deze foto zegt genoeg denk ik
Afbeelding

Lekker smoeltje trekt hij hè, Mondy? <3