Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:@xhaflinger, wij zijn sinds januari in Frankrijk gaan wonen. Wij zijn nog wat jonger (dan pien en man) dus voor ons is het veel meer zoeken naar mogelijkheden en bedenken wat we uiteindelijk willen om genoeg geld binnen te krijgen. Net als in Nederland ligt het werk hier ook niet voor het oprapen, en zeker niet voor een "buitenlander" die vaak (net als wij) de taal slecht, nog of helemaal niet spreken.
Wat de Fransen dan wel weer waarderen is dat je je inzet voor de gemeenschap. Wij wonen echt in het buitengebied dus je komt vaak dezelfde mensen tegen.
Grappig is dan wel dat sommige mensen iets al weten over ons, bijna voordat wij het zelf al weten
Ik weet niet wat jullie plannen zijn omtrent het emigreren, maar misschien kunnen we jullie tegen die tijd wel helpen met iets.
Verder aan pien: gewoon foto's blijven maken hoor![]()
Wie weet hebben we ooit een trailer en nemen we wel 2 paarden mee die kant op, kunnen we met z'n 4e een ritje maken.
_xHaflinger schreef:palousa_boy schreef:@xhaflinger, wij zijn sinds januari in Frankrijk gaan wonen. Wij zijn nog wat jonger (dan pien en man) dus voor ons is het veel meer zoeken naar mogelijkheden en bedenken wat we uiteindelijk willen om genoeg geld binnen te krijgen. Net als in Nederland ligt het werk hier ook niet voor het oprapen, en zeker niet voor een "buitenlander" die vaak (net als wij) de taal slecht, nog of helemaal niet spreken.
Wat de Fransen dan wel weer waarderen is dat je je inzet voor de gemeenschap. Wij wonen echt in het buitengebied dus je komt vaak dezelfde mensen tegen.
Grappig is dan wel dat sommige mensen iets al weten over ons, bijna voordat wij het zelf al weten
Ik weet niet wat jullie plannen zijn omtrent het emigreren, maar misschien kunnen we jullie tegen die tijd wel helpen met iets.
Verder aan pien: gewoon foto's blijven maken hoor![]()
Wie weet hebben we ooit een trailer en nemen we wel 2 paarden mee die kant op, kunnen we met z'n 4e een ritje maken.
Voor nu hebben we nog lang geen definitieve plannen, ik moet eerst mijn studie nog afmaken. Deze duurt nog 3 jaar. Zowel mijn vriend en ik hebben de wens om naar Frankrijk te vertrekken, het is daar zo onwijs mooi! En hoe zijn jullie in Frankrijk terecht gekomen dan?
Wij gaan elk jaar weer op vakantie naar Frankrijk en kijken daar het hele jaar na uit, zelfs zo erg dat we beide soort van verdrietig worden als we weer terug moeten.
Paardrijden in Frankrijk lijkt me ook geweldig! Alleen heb ik nog steeds geen goede stal gevonden waar dit kan (omgeving Ardreche)..