Hahahaha dit heb ik nog nooit gedaan! Zo grappig! En ze vinden het ook allemaal precies de normaalste zaak van de wereld.
Sjolvir
Geplaatst: 23-04-14 22:16
Jeskim wat een leuk topic! Paardjes zullen wel blij zijn met hun fijne zomerverblijf.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-14 22:20
Wat leuk om te zien. Zo ging dat vroeger ook. Super dat je een topic hebt gemaakt want dit zie je niet vaak. Zeker uitgelicht waard. Ik tem ook want vind enorm bijzonder.
Prachtig geworden Es . Weet nog wel de eerste keer dat we met de boot zouden gaan en de plannen vertelt werden, andere boot, veel minder prettige instap/uitstap, maar toen dacht ik "Jullie zijn gek, serieus?". Vandaag de dag is het voor ons al bijna de gewoonste zaak van de wereld dát ze met de boot gaan, al blijven we het bijzonder vinden dat de Fjorden het keer op keer zo lekker relaxt doen allemaal......genieten we weer driedubbel van het ras.
Deze zomerweides zijn we ook heel erg blij mee, paradijs op aarde voor de paarden.
Ooh wat een leuk gezicht al die fjordjes op de boot! Ik tem voor uitgelicht!
VanHuisUit
Geplaatst: 24-04-14 17:13
Soort vakantie uitje (met de boot naar Schier of zoiets ) wat ontzettend grappig.
Ik zou als de dood zijn dat ze eruit springen maar blijkbaar vinden ze het 'gewoon', misschien omdat ze het van jongs af aan doen? En het zijn natuurlijk knappe poowns
Haha wat ziet dat er gezellig uit Wat een knapperds zijn het. Die kunnen lekker gaan genieten!
hesterve
Geplaatst: 24-04-14 17:33
super leuk om dit te zien! En zo lekker relaxt als het eraan toe gaat! Heerlijk dat jullie de mogelijkheid hebben om de jonge dieren zo op te laten groeien, echt super voor ze!
Wat leuk om eens te zien hoe zoiets in zn werk gaat! Heel leuke foto's! Die paarden mogen niet klagen zeg, prachtig gebied.
spatter
Geplaatst: 24-04-14 17:50
Heerlijke foto's!
Doet me denken aan vroeger toen ik nog in noord-holland woonde en de pinken zo ook richting zomerweides gingen, vaak op nog wel kleinere platbodems ook.
Mjetterd
Geplaatst: 24-04-14 17:56
Wauw wat gaaf, en wat staan ze er allemaal rustig bij
Wat ontzettend leuk om te zien. Die foto van boven aanzicht. Haha net een Fjordenpuzzel! Erg leuk, lekker het land op met zijn allen. Geen last van zee zieken? hahah