belle_boef schreef:Ik vind het er prima uitzien. Pony is mooi in verhouding en ziet er niet puppy uit.
Alle jonge paarden open in het begin graag in hun eigen houding en daar is niks mis mee als hij zich dan braaf gedraagt. Eerst wennen aan iemand op je rug. Dat zie ik bij ts, dArbaast geef je een net beleerd paard nou eenmaal geen lange teugel omdat je ze wel moet kunnen remmen en daarnaast met een lange teugel gaan de meeste zwalken dus wat sturing vanuit de hand is voor de meeste wel fijn.
Werken aan lang en laag lopen komt wel later in de training. Zover is ts nog niet zo te zien.
Ts ga vooral zo door, voor een 6e keer ohz echt niet verkeerd
(Ik denk ook dat als ze nu 4 was geweest niemand had lopen zeuren)
ook bij een vierjarige mag de neus er veel meer uit... ik vind het aan de voorkant heel strak ogen... daarnaast vind ik dat de ts niet alleen aan de balans van haar pony moet werken maar zeker ook aan haar eigen balans... op t filmpje knalt ze af en toe in t zadel op momenten dat de pony op zoek is naar een goed tempo...
pony luistert naar de hulp om sneller te gaan maar krijgt vervolgens een klap in dr rug omdat de ts haar balans verliest...
succes