Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Evelien schreef:Gave foto's! Erg leuk paardje heb je ook, en de eerste foto is inderdaad echt heel mooi!Mag ik vragen wat voor verf je hebt gebruikt?
Ik heb binnenkort ook een shoot in indianenstijl.
xJasmijnw schreef:Ik probeer de fotograaf op te zoeken maar ik kan niks vinden? Iemand een link er naar toe, vind de stijl namelijk erg mooi en zoek nog een fotograaf!
xJasmijnw schreef:Ik probeer de fotograaf op te zoeken maar ik kan niks vinden? Iemand een link er naar toe, vind de stijl namelijk erg mooi en zoek nog een fotograaf!
Leonyr schreef:Is een super gaaf topic geworden Madelon! En zoals ik al zei, ik heb ook erg genoten.xJasmijnw schreef:Ik probeer de fotograaf op te zoeken maar ik kan niks vinden? Iemand een link er naar toe, vind de stijl namelijk erg mooi en zoek nog een fotograaf!
Het zijn allemaal verschillende fotografen.Zo had je LC Photography, Caitlin Classics Fotografie, M. de Rooy fotografie, A&E Equine photography en ikzelf; Sogno Fotografie.