Wat leeeeuk dat we in Uitgelicht staan! Ik werd vanochtend wakker en het eerste dat ik op mijn telefoon zag was een appje van Cynthia waarin stond: JE STAAT IN UITGELICHT! Daar word een mens blij van!
Hoop leuke reacties weer! @Happy16: Ik heb op de brug nog een hele grappige, daar steekt ze haar tong uit
PrimaDonna_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-14 10:19
Gekke poony! Ze steekt haar tong uit naar de visjes in het water
Waar ik ook zo ontzettend blij van wordt is dat Daisy op alle foto's haar oortjes naar voren heeft! Ze heeft ze geen moment naar achteren met rijden, dat ze er niet vanaf vallen
Wat een complimenten over Daisy, bedankt allemaal! Niemand gelooft ook dat mevrouwtje over twee maanden 19 wordt. Daar gedraagt ze zich ook totaal niet naar.
En ja, ze kan best hard ja. Vandaag weer een rengalopje gedaan samen met een vriendin en haar pooowny, dan gaat ze wel extra hard. Volgens een app op mijn foon gingen we vorige keer 42 km per uur
Enne, Eef, wat doet ze stoer op die foto? Normaal schijt ze in haar broek voor Het Monster van Bergschenhoek als ze over die brug moet..
Suikerspinda
Geplaatst: 12-04-14 15:15
Wat is Dais toch ook een knap peerd Geen wonder dat er zulke mooie kinders uit zijn gekomen..
Eef wat een super foto's! Het plezier spat er echt vanaf En wat is het een knappie
Esaqar
Geplaatst: 12-04-14 16:56
Star... dat is Strizzi vd Heksenketel, of niet? Mijn verzorg haflinger is daar ook van, en die heeft ook van die ogen als deze. (: superleuk om tegen te komen.
Prachtige haflinger, en je kan zien hoeveel plezier je hebt met haar!
DayDream21
Geplaatst: 12-04-14 18:27
Wat een mooie haf zeg!
FelineNanet
Geplaatst: 12-04-14 20:07
Ahhhh ik heb al je topics gezien en wat heb je toch een prachtig leuk beest Zelfde geldt voor Fiore en Tisento