Ik heb gevraagd voor verplaatsing van het topic naar ITP. Dacht dat daar enkel foto's mochten, vandaar de keuze.
Ik hoop dat jullie reacties dan terugkomen, het deed me erg veel goed en er zit ontzettend veel werk in het maken van het filmpje en natuurlijk de training zelf.
Ahhh Rebeltje! Wat een topper he, wat gaaf wat je allemaal uit hem weet te halen. Dat had ik nou nooit kunnen denken toen ik hem als jaarling had
MartyMcfly
Geplaatst: 04-04-14 18:04
ik houd niet zo van haflingers, maar dit vind ik dan wel weer heel mooi om te zien! ^^
xSerena
Geplaatst: 04-04-14 18:28
Wauw, gaaf! Ontzettend netjes, ga zo door!
saral
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-14 18:47
Goof schreef:
Ahhh Rebeltje! Wat een topper he, wat gaaf wat je allemaal uit hem weet te halen. Dat had ik nou nooit kunnen denken toen ik hem als jaarling had
Nou, als ik eerlijk ben: ik heb altijd vertrouwen in hem gehad, maar nu overtreft hij ook mijn verwachtingen En er zit gewoon nog steeds ruimte in, hij blijft zich maar ontwikkelen. We zullen zien...
Jij hebt zijn moeder destijds laten dekken? Klopt het dat hij van Amaretto is? Waarom is dat nooit officieel vast gelegd, weet je dat?
Goof
Geplaatst: 04-04-14 18:52
Ik heb niet zijn moeder laten dekken nee, ik ken hem wel vanaf veulen, hij stond op de stal waar ik het paard van een vriendin reed. De merrie was van de boer, die liet jaarlijks zijn merrie dekken 'voor de lol'. Hij is inderdaad van Amaretto ja, heb jij het paspoort niet dan? Er was een paspoort namelijk, volgens mij heb ik er ergens nog kopieën van. Ik ben zeer benieuwd hoe ver hij zich blijft ontwikkelen, leuk om hem hier af en toe nog eens voorbij te zien komen.
xApple
Geplaatst: 04-04-14 19:45
Jeetje knap zeg ! Wat een prestatie om dit niveau te bereiken
Pandora2
Geplaatst: 04-04-14 19:53
Buitengewoon knap om te zien ! Mooie combi zijn jullie !
xMarloes
Geplaatst: 04-04-14 20:15
Wauw wat super knap en gaaf om een haflinger zo te zien lopen. Ik vind jullie een heel leuk team!
ooh wat ontzettend leuk om je weer eens aan de slag te zien met die geweldige Rebel. Zo gaaf dat er nog steeds vooruitgang in zit, en hoe !! Petje af Sara !
saral
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-14 22:10
polderke schreef:
ooh wat ontzettend leuk om je weer eens aan de slag te zien met die geweldige Rebel. Zo gaaf dat er nog steeds vooruitgang in zit, en hoe !! Petje af Sara !