In het eerste filmpje zitten twee liedjes, welke bedoel je? De eerste is een cover van het nummer van the white stripes en de tweede heet Black & Gold
Balkjes staan op de planning! In verband met mogelijke spanning had ik dat tot nu uitgesteld, maar daar wil ik inderdaad mee aan de slag. We hebben het wel een keer gedaan toen hij net zadelmak was.

Dan moet hij goed nadenken over zijn benen, dus dat is een mooie oefening! Natuurlijk lopen we een zeker risico, maar dat is altijd zo met hem.
Sjoos, ik ben daar heel erg bang voor... In eerste instantie voor Frum, maar ook wel voor mijzelf. Ben van de zomer nog met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor allerlei scans en onderzoeken, want ik was samen met een paard gevallen en een beetje lang buiten bewustzijn met een flinke hersenschudding. Dom ongelukje. Dat was een compleet gezond paard. Met een atactisch paard loop je meer risico. Wat doe jij nu met je paard?
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 30-03-14 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt