wat ontzettend sympathiek van de eigenaar van Pinto! En idd wat ziet ie er nog goed uit, zijn streken heeft ie nog niet verleerd zo te zien. Heerlijke foto's! Ik ben ook al enige tijd op zoek naar 2 ponies van "vroegah", het lijkt me geweldig om ze weer terug te zien of tenminste te horen hoe het ze vergaan is in de afgelopen jaren. Helaas nog geen reacties op mijn oproep gehad :-(
Plonspony
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-14 19:32
Haha, Sammie, ik lag er al voordat ik er erg in had
Was idd een superleuke verrassing! Met dank aan Yvonne en mijn zusje natuurlijk
janouk
Geplaatst: 09-03-14 19:49
briljant zo'n pony, daar lig je weer, een pony om niet te vergeten, daar zorgt hij zelf wel voor.
Wat een briljant topic, echt hilarisch maar ook mooi om zulke herinneringen te zien herleven.
Topverrassing denk ik zo, meiden!
fohadie
Geplaatst: 11-03-14 23:22
ow wat lijkt jou Pinto op de Pinto waarop ik heb leren rijden! Dezelfde naam ook gewoon dus ik moest even in je topic spieken.
Het kan alleen niet dezelfde zijn of jou pinto is een stukkie ouder dan 24 jaar want het is 20 jaar geleden dat ik heb leren rijden en toen was Pinto vast ouder dan 4. Was ook een van de braafste grote manege pony's en in de kop van Noord-Holland.
Sowieso leeft die Pinto die ik bedoel niet meer volgens mij, want toen de manege werd overgenomen jaren terug is hij verkocht, of naar de slacht gebracht vanwege zijn leeftijd.
Maar toch leuk om te zien dat er een look a like bestaat van het paardje waar ik op heb leren rijden en ook nog dezelfde naam heeft!
Veel plezier verder met hem en wat een mooi verhaal van jullie.
Ik denk niet dat het dezelfde Pinto is dan de jouwe fohadie. Pinto is op zijn 4de via Engeland en een handelaar naar manege Venlo gekomen, daar heeft hij 2 jaar gestaan en toen is hij bij ons gekomen. wij hebben hem nu 18 jaar.