Wij zijn in 1997 geweest, maar we willen heeeeeel erg graag nog een keer terug met de kinderen! (liever gisteren dan vandaag). Morgen maar weer een staatslot kopen want wie weet..........
Ohhh, ik wil ook weer terug!! Wat is Nieuw-Zeeland toch een geweldig land! Ik ben er een jaar geleden geweest, in drie weken beide eilanden bezocht, en wat is het fantastisch mooi! Als ik de foto's zie, blijft het gewoon lijken alsof het niet echt is. Zo'n mooie natuur! Ik snap dat je ritten onwijs gaaf waren! In Abel Tasman NP heb ik zelf alleen gehiket, maar het is idd erg mooi daar! Ik heb zelf twee keer gereden, in Whakahoro (Whanganui NP) en in Rangitata. Echt geweldig! Ik zou zeggen, maak gerust nog een fototopic aan met alle andere foto's
Tsáh, je bent wel heel summier met je foto's hoor Schitterend daar! Ooit..als ik t trek zolang in t vliegtuig..als mn portemonnee t trekt..en als het er niet zo warm is..ooit
Wat prachtig zeg! Wat was het doel van je reis? Behalve de wijde wereld verkennen? En ik ben ook benieuwd naar nog meer foto's! Je zegt hackamor af maar ik zie hem op de foto's nog
daf3
Geplaatst: 23-02-14 17:34
Wauuw wat een prachtig natuurgebied met natuurlijk prachtige paarden Jaloers haha