haike schreef:Even een tipje om meer ervaring op te doen, boxtel organiseert een competitie voor 4tallen, denk erg leerzaam om op een andere locatie te trainen, met de spanning en aankleding die daarbij komt kijken.
Verder heb ik jullie niet zien rijden, maar kan mij wel vinden in bovenstaande commentaren, als je een,show geeft op zulke evenementen ben je toch een visitekaartje voor het ras, dus dan moet het wel professioneel zijn en voor een groot gedeelte kloppen. Zoals ik lees is maurice er eigenlijk nog niet klaar voor, waarom dan niet nu nog zijn vrouw erop zodat voor paard wat makkelijker wordt en vertrouwen krijgt, zodat het voor hem daarna makkelijker is?
Zelf jaren lid geweest van het nrps showteam, in begin vond mijn pony ook altijd eng in die grote hallen waardoor niet altijd goed meekonden in 8tal proef en die rommelig werd. Toen besloten dat ik eerst de individuele shows zou rijden, bij spanning kon ik dan makkelijker van mijn lijn afwijken zonder dat proef niet meer klopte of ik de rest in de weg reed. Toen dit goed ging, kon ook prima mee met de rest. Dit misschien ook iets voor jullie, want dan maak je er een blokje van ` brave karakter tinker met beginnende ruiter` en kunnen zo ervaring opdoen zonder op afgerekend word.
Bedankt Haike, dit kunnen we meenemen in onze besluitvorming omtrent evt andere shows.