Sterkte vandaag bij het afscheid van Damella. Ik vind het trouwens een hele mooie pony en die ene voorhoef ziet er inderdaad erg raar uit. Ze ziet ernaar dat ze pijn heeft en voor haar is het beter, dat er een einde aan komt, maar voor jou ontzettend moeilijk om definitief afscheid van haar te moeten nemen.
hele mooie foto's, een mooie herinnering heel veel sterkte met dit grote verlies
Diane_
Geplaatst: 13-01-14 10:21
Poe, wat heftig zeg.. Maar je maakt inderdaad de juiste beslissing, dit is ook geen leven voor haar. Heel veel sterkte gewenst met het afscheid van je mooie meisje..
Wat een prachtige foto's en wat een lieve uitstraling heeft Damella. Wat zonde dat je zo jong al afscheid moet nemen maar ook goed dat je deze voor haar kan maken. Sterkte vandaag en de komende tijd .
xkimmx
Geplaatst: 13-01-14 11:12
Kippenvel hier.. Prachtige foto's, een mooi aandenken! 2,5 maand geleden is ook mijn haflinger ingeslapen had precies zelfde gedicht ook bij mijn post, erg mooi! Heel veel sterkte vandaag!
wauw, hele mooie foto's! heel veel sterkte bij het verlies vandaag & verschrikkelijke om op zo'n jonge leeftijd afscheid te moeten nemen.
_BlackPearl_
Geplaatst: 13-01-14 12:02
Heel veel sterkte vandaag Yvanka Geweldig mooie foto's zijn het geworden! Een heel mooi aandenken aan je super knappe paardje. Vreselijk dat het zo moest eindigen voor jullie, jullie waren zo'n leuk team! Maar inderdaad, houden van is soms ook laten gaan. Heel veel sterkte meid