hmm ik vind het al vager worden.. Ik heb gewoon betaald dus ik vind dat ik er bij zit
BETUWE
Geplaatst: 06-01-14 10:18
ik heb nog geen foto's van eli
mijn moeder heeft gebeld en ik zit er ook bij
iEmmaaa
Geplaatst: 06-01-14 10:19
_KellyAV schreef:
hmm ik vind het al vager worden.. Ik heb gewoon betaald dus ik vind dat ik er bij zit
Heb je nog geen mail gekregen dan?
bente_
Geplaatst: 06-01-14 10:20
Beide, had gemaild en later via dat systeem en toen kwam ik op de wachtlijst maar had wel betaald. Maar net kreeg ik een mail dat er een plek was en dat ik kon inschrijven via zo een link. Maar had betaald dus mailde hoe het zat.
_KellyAV
ik ga denk ik ook even bellen!
_KellyAV
AtleetEmma schreef:
_KellyAV schreef:
Heb je nog geen mail gekregen dan?
Wel een bevestigingsmail dat ik er in principe bij zit, maar ik begin te twijfelen of alles wel goed gaat als ik dit allemaal lees..
Cioccolato
Ik heb ook betaald en ik was er gewoon snel bij toen de site het weer deed. Ze hadden opgaven via de telefoon en mail nooit moeten goedkeuren. 1 groot zooitje.
Ik heb een bevestigingsmail gehad en ook een email terug van de service desk die ik had gemaild toen alles plat lag. En ik heb betaald dus neem aan dat alles nu goed is
Ik heb niet alle namen gevraagd haha (al wilde ik dat wel doen) Maargoed die mevrouw wist mij te vertellen dat als je betaald hebt en die bevestigingsmail hebt gekregen Dus deze: Dat je er dan bij zit. Ze kon mij ook vertellen dat ze nu een lijst had met 51 mensen erop, hij is dus nog niet compleet. Vanochtend wilden ongeveer 1400 mensen zich aanmelden dus vandaar dat de site eruit ging haha
iEmmaaa
Geplaatst: 06-01-14 10:36
Ik zal mijn peerd dan ook maar even voorstellen:
Meet Atje
Made by Sanne haha
Zoals je kunt zien is zijn droom een professioneel springpaard te worden…. Al zijn spring pogingen waren echter niet zo'n succes, hij snapt nog niet dat hij over een balkje heen kan gaan door zijn voeten op te tillen