FLOOR ik zag dit en dacht aan jou ja sorry ja maar ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op het moment heeft hij een peesblessure linksvoor, dus ik hoop dat hij op tijd fit is voor instructieweek, anders is het echt balen
Vorig jaar heb ik een ander paard meegenomen, omdat hij twee weken van te voren geblesseerd raakte. Dus als een van de mosterdjes het over Kliko heeft is het het vervangende paard

NadineBlabla schreef:nee, wil eerst L springen zijn voordat ik daar aan beginvond het vorig jaar superleuk om te doen en de eventing week is net wat meer spring-gericht, ik vond allround wel érg veel dressuur..

K2 + koelekellie?

NadineBlabla schreef:na de Brabantse Kampioenschappen in februari wil ik het gaan proberen![]()
ohhh knappe ellie had die eerste foto nog nooit gezien!K2 + koelekellie?
Hier de rest nog als je ze wil zien Dien http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1589352
Die houden we erin
K3 is compleet heuj
Cookie2222 schreef:Yeah mosterd 4 of 5 meld zich ook![]()
Ik wil week 8C gaan met mijn powny![]()
Ik ben nu 18 jaar, tijdens kamp 19. Nu 1ste jaars diergeneeskunde student.
Vorig jaar en t jaar ervoor naar allround ponies geweest en dit jaar toch naar eventing paarden omdat ik cross gewoon super vind
Knappe Elzo
Succes morgen! 
Ging alleen niet zo snel
! Die rood-wit-blauwe set bij je bontje is echt heel leuk! glenstorm schreef:Cookie2222 schreef:Yeah mosterd 4 of 5 meld zich ook![]()
Ik wil week 8C gaan met mijn powny![]()
Ik ben nu 18 jaar, tijdens kamp 19. Nu 1ste jaars diergeneeskunde student.
Vorig jaar en t jaar ervoor naar allround ponies geweest en dit jaar toch naar eventing paarden omdat ik cross gewoon super vind
Knappe Elzo
Leuk. Kan ik je mooi uithoren want ik denk erover om diergeneeskunde te gaan studeren.
ik zie dat je morgen in Heeten starten. Leuk, mijn verenigingSucces morgen!
loting is wel lastig weinig mensen komen er in uit vele die zich inschrijven, dus raad je wel aan een 2de keus alvast te maken
glenstorm schreef:Wat ik heb gehoord is dat er minder dressuur is en ipv dressuur is er 1,5 uur crossles van een bekende instructeur (moet je denken aan R.ob J.ansen ofzo) Waar je ook een soort oefencross gaat rijden.
Edit: Heb dit gehoord als indeling
Ma dres dres
Di buitenrit cross
Wo dres spr
Do cross
Vr keuze uit dres of spr/cross
)