Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Romyv schreef:wat een super lieve reacties, echt heel leuk!!! dankjewel
@steflyn, het ruggebruik vind ik nog niet het moeilijkste stukje. Bij geen van mn paarden, zijn allemaal friezen. Maar die LL, GRRRR!!!! stomme regelJij hebt ook een knappie!! Weer een heel ander model he?
Winner91 schreef:Wat een lekkerding zeg. Vind wel dat je ver achterin je zadel zit.
komt denk ik omdat ik relatief kort zit (zit zoveel beweging in dat je soms echt keihard moet werken om te blijven zitten, zo heb ik iets meer steun..)vanRijnwoude schreef:Ze ziet er goed uit, lekker doorgaan zo!
Moest ze niet verkocht worden na de keuring twee jaar terug?
ps. kom er na al die jaren pas achter dat jij dus een dochter van Cees bent![]()
![]()
steflyn schreef:Romyv schreef:wat een super lieve reacties, echt heel leuk!!! dankjewel
@steflyn, het ruggebruik vind ik nog niet het moeilijkste stukje. Bij geen van mn paarden, zijn allemaal friezen. Maar die LL, GRRRR!!!! stomme regelJij hebt ook een knappie!! Weer een heel ander model he?
haha feit! Ik heb met de rug wel wat werk gehad. Aangezien ze heel lang verkeerd gereden geweest is.![]()
Ja kan eigenlijk niet goed zeggen hoe mijn type van mijn friesje is. Beetje rank en nog wat spierloos
bigone schreef:Echt een prachtige Fries en jij rijd heel netjes. Op de foto's van december lijkt het wel alsof je zadel iets te ver op de schoft ligt maar dat is moeilijk te zien op foto's, succes in 2014.