Wat een prachtig overzicht, je rijdt echt super netjes en het ziet er allemaal zo ontzettend vriendelijk uit, het plezier straalt er helemaal vanaf! Ga zo door zou ik zeggen! Ik kan je alleen maar veel succes wensen met de komende wedstrijden en jaren die nog gaan volgen, maar dat gaat met jou helemaal goed komen.
Prachtige pony's en wat een nette, natuurlijke houding heb je! Fijn dat je ouders hebt die er volledig mee achter staan en je zo'n mooie kansen bieden. Want je hebt echt talent volgens mij en je bent een échte paardenfan zo te zien Dus dat maakt dat je het met heel je hart doet denk ik Volgens mij heb jij het getroffen met die knappe pony's, maar die knappe pony's hebben ook veel geluk met een baasje en ruiter zoals jij als je 't mij vraagt!
Geniet ervan, dat is het belangrijkste, maar dat doe je duidelijk wel!
Manon_S
Geplaatst: 29-12-13 15:18
Wat zit jij er netjes op zeg, je hebt ook 2 prachtige pony's. Heel veel plezier nog met de wedstrijden en ik weet wel zeker dat jij nog verder gaat komen .
wat een droom zeg. kan iemand mij wakker maken? echt geweldig hoe goed je rijdt. Als ik later kids heb droom ik van zo'n kind als jij. we gaan nog veel horen van jou, dat weet ik zeker!
Britt_S
Geplaatst: 29-12-13 15:40
Nou jij komt er vast en zeker! wat rijd je enorm goed voor je leeftijd!
Wow wat kan jij voor je leeftijd goed rijden! , heel veel succes in 2014!
DestinyJoy
Geplaatst: 29-12-13 16:17
ik zit jaloers achter mijn laptop wat een super leuke pony's heb jij! en ook super prestaties wat jullie geleverd hebben! heel veel succes verder, gaat wel lukken denk ik he?
Wat kan jij mega netjes rijden meis! Ik hoop dat je nog jaren mag genieten van jouw 2 (wellicht later wel meer) toppers. Vind trouwens dat je ook heel goed schrijft (jouw topic) voor je leeftijd!
Angeliquee18
Geplaatst: 29-12-13 17:02
Wat mooi om te zien, en je doet het echt super !
En wat lijkt jou pony op mijn pony zeg !! Toen ik bij uitgelicht keek dacht ik huhh? Haha
ook complimenten vanuit hier! Je hebt de luxe van 2 pony's maar geniet en waardeert het ook! Verdiende luxe dus ws. Een fijn jaar gewenst met je knapperds!
Ben het helemaal met safari eens! Ziet er hartstikke leuk uit en van jouw gaan we zeker later nog veel horen. Je zou zo aan de zitcompetitie kunnen mee doen!
PurpleNight
Woonplaats: Zo'n 10 tijdzones verwijdert van mijn favoriete acteur
Nikita, wat ontzettend leuk om jullie hier te zien! Ik vind jou met zowel Bo als met Brilliant een fantastische combinatie! Ik heb jullie al een aantal keer live mogen zien, en kijk altijd met heel veel plezier. Jullie komen er wel!
Groetjes, Annerie (bijrijder van Vision)
baszo17
Geplaatst: 29-12-13 21:36
poehhh, veel kinderen zijn stinkend jaloers op jou!! haha dat weet ik zeker.