Balen Marieke. Ik heb net gemailt dat ik de vaardigheid afmeld en of ik eerder mag springen. Anders wordt de dag te lang voor me. Dat ga ik niet trekken.
PeerAppel
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-14 07:51
Ooh sorry! Stom! Ik ging er maar vanuit omdat je vorig jaar vogens mij bij de pony's reed
siesti
Geplaatst: 11-02-14 13:55
Hoi Allemaal, vind het topic nu pas maar ik ga na jaren niet meer mee te hebben gedaan ook maar een gokje wagen Leuk dat jullie ook allemaal meedoen! Ik doe mee met de L2 dressuur, L springen en vaardigheidsparcours. Wordt een lang dagje dus
Klasien... je weet t hè. .. Big smile en genieten zijn de sleutelwoorden.
Dan wordt je laatste. .. so what... je je lol gehad. . Ja. . Prima.
PeerAppel
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-14 20:08
Hahaha, laten we het hopen Klasien! Ik heb geen idee, Esmee! Sorry. Ben het helemaal met je eens. Genieten.
Ik lees reglementen nu nog een keer, Abby zal blij zijn als ik mijn nummertje weer inlever, hahahaha. Dit wordt mijn 3e (onderlinge) wedstrijd en normaal ben ik een week van te voren al zenuwachtig (als ik er aan denk dan komt er zo'n gevoel in je buik), maar nu helemaal niks. Heb er alleen ontzettend veel zin in!
Edit: Ik stel me ook direct maar even voor. Ik ben dus Pernille, 15 jaar en doe mee bij de B pony's rond 12.14. Mijn pony heet Jamie v/d Logt, maar haar roepnaam is Abby. Abby wordt woensdag 19 Februari 22 jaar en is een dochter van Star. Wij zullen aan start verschijnen met losse manen die ongeveer tot de onderkant van haar borst komen. Abby is halfgeschoren (buik, borst, hals en een streep tot de billen)Verder draag ik een zwart Pikeur Diana jasje en een glimcap. Even een foto van ons:
Ik heb alleen inmiddels geen (licht)blond haar meer, maar okee.
Ik ga absoluut genieten! Wij rijden echt voor de lol, maar ik zou wel erg graag willen dat het ongeveer zo gaat als vorige week, toen liep ze namelijk super lekker steeds! Ik klets en lach Iris de proef wel door
Wij zijn ook goed herkenbaar: Donkerblauw met beige/cognac zijn de kleuren, met wat blingbling. En een haflinger met (hier en daar té) korte manen.
Ik ben benieuwd! Misschien kom ik je tegen in de inrijdbak. Komt vast goed met jullie hoor! Inderdaad, lekker lachen. Moet ik zelf ook aan denken, mijn concentratie gezicht is niet echt heel vrolijk! Maken jullie ook altijd zoveel van die aanspoorgeluidjes? Ik heb gemerkt dat ik door van die klakgeluidjes te maken net dat extra beetje uit de middenstap/middendraf kan halen, maar normaal zit de jury achter glas enzo en hier niet geloof ik. En in de reglementen van de KNHS staat dat je eigenlijk niet mag communiceren met je paard/pony of voorlezer etc.