Palominohengst Dylano: van goedkeuring richting wedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Palominohengst Dylano: van goedkeuring richting wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 13:39

Ik snap de opmerkingen wel, in alle andere TT's (van de topics die ik gezien heb, that is, en volgens mij zijn ze dat allemaal :D) staat overal Dylano du Bois :).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 19:24

_San87_ schreef:
Ik snap de opmerkingen wel, in alle andere TT's (van de topics die ik gezien heb, that is, en volgens mij zijn ze dat allemaal :D) staat overal Dylano du Bois :).

Nee hoor, er is al meer zonder geweest.

Kunnen we deze hele discussie nu wellicht afsluiten? Daar draait het jaaroverzicht immers niet om en er is nu wel genoeg over gezegd (en gespeculeerd, al dan niet direct in dit topic). :-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:13

Annash schreef:
_San87_ schreef:

Nee hoor, er is al meer zonder geweest.

Kunnen we deze hele discussie nu wellicht afsluiten? Daar draait het jaaroverzicht immers niet om en er is nu wel genoeg over gezegd (en gespeculeerd, al dan niet direct in dit topic). :-)

Oh oké. Die in je profiel zijn, op twee na, allemaal met. Het maakt mij niet uit hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik kan me enkel voorstellen dat het mensen opvalt :).