Ziet goed uit Janneke, je ziet het verschil echt wel met je vorige wedstrijden. En wat leuk ook nog is bij Uitgelicht vandaag! En echt je houding is ook echt vooruit gegaan
eridinges
Geplaatst: 26-11-13 09:27
Jaan81 schreef:
eridinges schreef:
Ik heb jullie zien rijden. Zag er goed uit! Leuke combinatie zijn jullie
Deed je zelf ook mee?
Wat een leuke reacties, dank jullie wel!
Ja wij reden mee. Bij het aanmelden zag ik je eerste proef.
sc1990
Geplaatst: 26-11-13 09:37
Ik vind je een prachtige houding hebben op zo'n paard!! Ik rij met een friese merrie en heb al moeite om mijn benen mooi te plaatsen wat moet dat niet bij jou zijn!
egt heel leuk!! ik heb tegelijk ook je profiel bekeken ( was nieuwsgierig naar meer foto's:P) en wat een leuk paard zeg! Ik moet eerlijk zijn dat ik niet egt wat met dit ras heb. Maar als ik kijk naar jouwn foto's en de plezier die je ermee heb zou ik er haast ook op willen kruipen
xHoefijzer
Geplaatst: 26-11-13 10:19
Wat een knapperd
iamsam
Geplaatst: 26-11-13 11:40
Zo, dat is nog eens leuk om naar te kijken, dat paard is een blikvanger !
Ik heb je eerste proef gezien (was met Eridinges mee als mental coach ) en vind jullie een leuke combi. Hij liep voor een trekpaard beslist lichtvoetig en zijn bewegingen waren mooi.
En gewoon lekker verder trainen en wedstrijden rijden, na genoeg km's komen de resultaten vanzelf. Kijk naar Simone de Bruin, die heeft haar trekpaard toch in het Z2 met winst gekregen (en niet enkel KVTH wedstrijden gereden).
Hoi TS, mooie combi!! Ik had even een vraagje, wat voor een zadel heb jij erop liggen? Ik ben me aan het oriënteren, heb mijn trekpaard net ingereden en ben opzoek naar een nieuw zadel.
Wat een super leuke combi zijn jullie om zo te zien! heeel gaaf paard ook zeg, heel mooi, ga zo door!
Cathleen
Geplaatst: 26-11-13 14:38
Ik heb diepe respect, zal niet altijd makkelijk zijn zo een tank te rijden Ik ben heel benieuwd naar jullie aankomende wedstrijden, ga zo door jullie!
NardoLove
Geplaatst: 26-11-13 15:02
woooow super mooi dat zie je niet vaak een NL trekpaard daar hou ik van xP
L0veMyHorse
Geplaatst: 26-11-13 15:06
Wat een ontzettend mooi paard! Vooral die kleuren, en de overgang naar zijn benen.... *smelt* Leuk foto's ook !!
Jaan81
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 15:15
Dankjulliewel allemaal voor de ontzettend leuke berichtjes!!!
Susie1992 schreef:
Hoi TS, mooie combi!! Ik had even een vraagje, wat voor een zadel heb jij erop liggen? Ik ben me aan het oriënteren, heb mijn trekpaard net ingereden en ben opzoek naar een nieuw zadel.