Ja erlkje ook hoor femke alleen op dat filmpje hadden we al half uur gesprongen dus toen was het een beetjr op
@paardjesfan. We wilde gaan mennen en ik wilde datvoor nog even oefenen op stilstand omdat ze dat moeilijk vond. Toen ik halt riep wilde ze zich omdraaien want door de kappen kon ze natuurlijk niet zien waar het geluid vandaan kwam. Dus ze draaide zich om en belande op dr rug in de sloot. Ze is er verkeerd uitgetrokken vandaar de scheur in haar bot en scheurtjes in haar pezen.
Maar ze heeft wel voor de wagen gestaan? Ik heb zelf ook een men ongeluk(je) gehad en idd... Voor mij hoeft het ook niet meer Helaas denken mijn pony's daar anders over
Ah antje als ik iemand geluk toe wens zijn jullie het Jullie zijn zulke bikkeltjes en dat blijkt maar weer.. jullie horen bij elkaar! Echt onwijs gaaf overzicht en jullie zijn toppertjes!!
Haha siempje help mij es ff Denise net als jij en Rivaldo
deniseqn
Geplaatst: 29-11-13 18:15
dit is een reactie. grapje
echt een super leuk verslagje, ik wist heel niet dat Eelkje in de sloot is gevallen! en de dressuur vind ik er erg fijn uit zien, je grijsje wedstrijdjasje is echt mooooi