Leuke foto's! Je ziet echt hoeveel lol jullie samen hebben, mooi om te zien!En ik wil jouw trui hebben!!!
Wat heb jij toch ook een ontzettend leuke fjord, heel aansprekend hoofdje! Leuke combinatie jullie twee.
Oh heerlijk zo door die plassen heen!En het hoofdstel en dekje staat hem leuk, ik heb ze ook voor mijn haflinger
Pas wel op hoor, met die plassen. Soms ligt er iets onder water waar je liever niet overheen wilt Maar super leuke foto's, heerlijk die oortjes naar voren!Mooi gebied ook, ben er deze zomer zelf ook een paar dagen geweest
Ik heb ook alles eerst in draf gedaan. ik ken dit bos gelukkig erg goed! bedankt voor alle leuke reacties!!
haha super vet !! zo wat zou jij je zadel moeten poetsen na deze blubber party haha echt super leuke fotos
Waaa, wat een ongelooflijk schatje heb je daar onder je kont zeg!!! Aaah, super cute, ik wil hebben!??
Welk bos is dit (misschien overheen gelezen) ziet er super uit, daar zou ik dus ook wel heen willen.Foto's zijn allemaal super gaaf
Het bos hoort bij Landgoed Den Treek. Henschoten. De trui komt van Ebay. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, kan ik wel een linkje sturen via pb.
Marjoow schreef:Het bos hoort bij Landgoed Den Treek. Henschoten. De trui komt van Ebay. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, kan ik wel een linkje sturen via pb.ja graag! Vind die trui echt leuk!
_Ashii_ schreef:Marjoow schreef:Het bos hoort bij Landgoed Den Treek. Henschoten. De trui komt van Ebay. Mochten jullie geïnteresseerd zijn, kan ik wel een linkje sturen via pb.ja graag! Vind die trui echt leuk! Ik ook graag!