Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

HenriekeJ schreef:Nu ik dit topic lees lijkt het me erg leuk om mee te gaan! De dressuurweek sprak me het meest aan maar las dat je L2 +5 moest hebben volgens mij en aangezien ik (nog) geen wedstrijden rij gaat dat niet door. Voor de allroundweek moet je dan lid zijn van KNHS? volgens mij ben ik dat namelijk niet. Wel nog lid bij een FNRS ruitersport centrum. Zou namelijk dan misschien willen gaan met mijn bijrijdpaard. Weet iemand hier toevallig meer van?
Joline_ schreef:Ik ben afgelopen jaar niet geweest, ivm die verbouwing en de (naar mijn idee) slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik wil aankomend jaar wel weer graag gaan, en zal dan voor de Allround paardenweek kiezen.
HenriekeJ schreef:Nu ik dit topic lees lijkt het me erg leuk om mee te gaan! De dressuurweek sprak me het meest aan maar las dat je L2 +5 moest hebben volgens mij en aangezien ik (nog) geen wedstrijden rij gaat dat niet door. Voor de allroundweek moet je dan lid zijn van KNHS? volgens mij ben ik dat namelijk niet. Wel nog lid bij een FNRS ruitersport centrum. Zou namelijk dan misschien willen gaan met mijn bijrijdpaard. Weet iemand hier toevallig meer van?
Zucchero schreef:Joline_ schreef:Ik ben afgelopen jaar niet geweest, ivm die verbouwing en de (naar mijn idee) slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ik wil aankomend jaar wel weer graag gaan, en zal dan voor de Allround paardenweek kiezen.
Ik ben wel gegaan met nog een club die ook vaker is geweest. Wij vonden het qua opzet juist een super gezellige week. Beste week tot nu toe!! Van mij mochten de tenten blijven!!
.
Melanie_B schreef:Tijdens de dressuurweek, doe je dan ook nog andere dingen of is het 2x per dag dressuren? En moet je recent L2+5 zijn? Want nu ben ik dat niet, maar drie jaar terug wel met een ander paard geweest.
heel leerzaam!
dan ging ik weer foto's bij hun maken.