Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiVetime schreef:Maureen95 schreef:Ja dit is inderdaad niet mijn paard
Kijk ik snap nu dat het allemaal niet goed is. Maar nu is er iig weer genoeg negatiefs gezegt en is dit de aanleiding om geen fototopic meer te openen...
En om precies die reden heb ik me onthouden van verder commentaar. Fototopics die leuk bedoeld zijn worden op deze manier inderdaad verknald..
Ik vind dat veel commentaar dat hier gegeven wordt echt snoeihard aankomt en erg jammer voor de TS die wel haar best doet om te leren.
Ayasha schreef:Ik meen me te herinneren dat er ook nog een gewone trens in zit bij de gewone dressuursport waarop ze aanleuning nemen.
Ayasha schreef:Die ruiters staan ook ietsje verder in hun opleiding en zullen ook ietsje beter weten wanneer dat kan en wanneer weer los te laten dan TS...
Als je iets wil vergelijken, moet het ook wel vergelijkbaar zijn...
Fransje_70 schreef:Hoi maureen,
Pas maar op met foto's plaatsen op bokt en als je 'academisch' erbij zit krijg je een hele lading commentaar over je heen! Je krijgt een heleboel geirriteerde posters die los gaan op dat woordje.
Ga lekker leren op je stage en mijn tip: laat Bokt en al het commentaar hier links liggen, je hebt er echt niks aan.