Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gaaf verslag weer! Was je puur als toeschouwer of ook nog wat zakelijke (zwarte harige paarden:P) connecties gelegd? Of mocht je legaal uitgebreid genieten? De latere lezingen klinken heel interessant.

Rivano schreef:S_uus schreef:Heel gaaf, ga je volgend jaar weer? Ik wil mee in de handbagage !
Ga volgend jaar zeker weer, en dan op een zaterdag of zondag wanneer er meer shows zijn. In de handbagage mee kan altijd, maar dan wordt dat waarschijnlijk al in januari. Heb je wel veel tijd om voor te bereiden en aan het klimaat te wennen..
op naar t volgende evenement! SheeNegro schreef:Oh kun je je nog wat vertellen over de lezing? Mooie paarden hoor, maar wat leken die lezingen interssant!
, Nimber schreef:Volgens mij woon je daar prachtig of niet?

Flint09 schreef:Brazilie is nu niet het eerst land waaraan ik denk als paardenland
RianneH schreef:Was je puur als toeschouwer of ook nog wat zakelijke (zwarte harige paarden:P) connecties gelegd? Of mocht je legaal uitgebreid genieten?
RianneH schreef:Kan niet wachten om gezellig te komen buurten! Is dit evenement altijd rond deze tijd?
marijn84 schreef:op naar t volgende evenement!
Terwijl het verhaal en de reacties me wel heel nieuwsgierig gemaakt hebben! Toydoll schreef:Geweldig! Als je het zo omschrijft wil heel bokt wel naar Brazilie voor dat evenement volgend jaar!
Iolanthe schreef:Om een of andere rare reden kan ik je foto's niet zien
.zippora schreef:Blij dat je met "algehele stemming" tot Bokt-reporter bent gebombardeerd
zippora schreef:Ben benieuwd of we binnenkort allemaal NH-opgevoede dierenartsen gaan krijgen!!
Rivano schreef:Dus niet alleen de dierenarts als paardenfluisteraar, maar ook als mensenfluisteraar met verdieping in trauma- en rouwverwerking. Dat was vroeger toen het paard nog gebruiksdier was wel anders. Nu staat de emotionele eigenaar (bewapend met wikipedia gids) ertussen.
dilemma van de moderne DA mooi verwoord!
petraaken schreef:Maar goed dat die ene manegelesgever les gaf aan kinderen. Moest het volwassen vrouwen zijn dan was het waarschijnlijk aan dovevrouwsoren om enkel de pony/paard te omhelzen ipv de lesgever.
noivadapaz schreef:Wat een leuk verslag. Ik heb de prachtige witte MM hengst ook in het echt mogen bewonderen afgelopen juni, wat een fantastisch dier is dat.