Op naar de volgende 8 jaar met je knappe dame!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Dankjewel!een absoluut uithangbord voor het ras. Hele mooie foto's
fransje23 schreef:Nou, die gaan er komen, mark my words!Jeetje tijd gaat zeker snel.Kan mij nog een topic herinneren van ten je haar net naar Nederland had gehaald.
Op naar de volgende 8 jaar met je knappe dame!
Arjan1983 schreef:En zo de meesten! Ik vraag wel eens aan mensen die haar niet kennen, wat denk je wat voor ras dit is? De meesten zeggen toch wel KWPN, of NRPSWat is het een mooie rijtypische draver. Als je zegt dat het een KWPNer was had ik het ook gelooft!
Geryon schreef:haha BINGOOO!Frans he
radnah2 schreef:Oh echt? thnxx!!Jeetje ik kan me die eerste topic ook nog wel herinneren. Maar ze ziet er idd super knap uit. Prachtig paard!!
__denise schreef:Dat heeft ze zeker, en zo IS ze ook. (nouja niet altijd tegen haar weidegenootjes hihi, bitchy Bella is het soms hoor!) maar voor MIJ is ze echt super lief.Wat een mooi dier! Ze heeft echt hele vriendelijke uitstraling!
Cassidy schreef:dankje, zal zeker gaan lukken!Erg mooie merrie, nog heel veel plezier samen!
Miepie77 schreef:Dankje MiepieZe staat er mooi op en super dat jullie het in de Veluwe ook zo naar de zin hebben.
Spindleberry schreef:Dankje! Het zijn niet helemaal mijn woorden, zoals het verhaal in Paard en Leven staat, maar het verhaal klopt welleuk paard heb je !
jullie hebben toch in een paardentijdschrift gestaan ?
paard&leven dacht ik
mooi verhaal !
geweldig dat je dat hebt gedaan !!:j
ik heb het verhaal meer dan 5x gelezen
Ojajoh schreef:Dabo schreef:Oh wat leuk!! Ik heb nog nooit in uitgelicht gestaan haha, zal Natasja ook wel leuk vinden
ik heb er stiekem ook zelf voor getemd
niet voor mij,maar voor jou!![]()